Oh, verschrikkelijk. Pfff... Ze lag om 20.00 uur in bed. Ik wilde ook eens vroeg naar bed vandaag om even bij te tanken. Om 22.00 uur huilen, laten huilen en het was weer stil tot 00.00 uur. Weer laten huilen weer in slaap gevallen tot 3.00uur weer huilen, meer mopperen en jammeren. Misschien dan toch honger? Eergister heeft ze overdag flink overgegeven en weinig gegeten dus misschien moet ze wat inhalen dacht ik. Melk aangeboden, dronk maar een beetje, dus geen honger. Ook luier verschoond, was goed nat. Nu zit ze dus op de grond in de woonkamer te spelen. Heel vrolijk een klaarwakker. Maar mama vind het toch minder leuk als haar Wat zou dit zijn? Sprong? Aandacht? Moet ik haar toch gewoon laten liggen..... wat moet ik hiermee aanvangen? Het vervelende is dat ik echt mijn eigen uurtjes slaap nodig heb. Dit breekt me op als ik overdag mijn uren niet kan inhalen. Gelukkig is het weekend maar als dit door de weeks vaker gaat gebeuren dan kun je me opvegen..... x
haha hier hebben we er ook 1 eindelijk sliep hij al een hele week door vandaag klokslag 3 uur meneer klaar wakker en is nog steeds aan het spelen en hij is nog zo druk en actief dat je die echt nog niet terug kan leggen
Dat heb ik de afgelopen 2 weken ook gehad. Bij Chenoa kwam er een kies door. Nu is het weer over en slaapt ze als vanouds. Misschien daarom ook het overgeven van je dochter?