Heel veel sterkte Marcel.... Ik ken haar niet maar ze is veel te jong gestorven zo oneerlijk. ... kracht en sterkte voor al haar geliefde★
Wat een vreselijk nieuws. Zo jong. En zo onverwacht. Ik heb er gewoon geen woorden voor... Marcel, ik wil jou en jouw (schoon)familie heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd.
Beste Marcel, familie en vrienden Wat verschrikkelijk wat jullie is overkomen. Veel te vroeg van jullie heen gegaan. Het had een mooie vakantie moeten worden. Even niet bezig zijn met. Samen genieten van al het moois wat het leven en deze wereld ons biedt. Het is niet te bevatten dat het 'zomaar' mogelijk is, om niet meer wakker te worden. Het contrast is zo groot; ik word wakker, verzorg de kindjes, maak lekker eten voor ze en zet de computer even aan... verschrikkelijk. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte om dit ongelofelijk grote verlies te dragen. Ik hoop dat je haar een mooi afscheid kan geven en dat al jullie mooie herinneringen aan en met haar blijven bestaan. Sterkte
Lieve cat, Ons zoontje zal jouw speen straks met trots dragen ! Dikke kus meis, je zal vreselijk gemist worden !
Verschrikkelijk bericht! Leven en dood staat op deze manier wel heel dicht bij elkaar op dit forum... Heel veel sterkte en kracht gewenst met jullie verlies!
Wat vreselijk is al de tweede lid van deze pagina,en ook nog zo jong.Ik wens jou en de familie heel veel sterkte met dit groot verlies.