Wat een verschrikkelijk bericht. Hier zijn de juiste woorden niet voor te vinden. Enorm veel sterkte met dit grote verlies!! Ik hoop dat je goed bij wordt gestaan door familie en vrienden om je heen! Verschrikkelijk
Ik wens je veel sterkte toe in deze vreselijke periode van rouw en verdriet. Zo jong en zo onverwachts...
Wat verschrikkelijk voor alle vrienden en familie.. Heel veel sterkte gewenst naar iedereen. Gecondoleerd met dit verlies..
Jemig wat erg!!! Ik wens jou en de familie, vrienden en andere nabestaanden enorm veel sterkte bij het verwerken van dit verlies..
Wat een verschrikkelijk nieuws. Een grote nachtmerrie die werkelijkheid word. Ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Jeetjemina! Ik schrok me werkelijk waar al rot van het bericht van dramaqueentje laatst, en lees nu dit. Waar komt dit in vredesnaam vandaan? In 1 jaar tijd 3 jonge mensen ontnomen van de wereld, en de derde persoon is m'n overleden man!!!! Lieve man van catje, gecondoleerd, en heel veel sterkte gewenst. Wat is dit ontzettend zwaar zeg! Ik ga je ook even mailen, want weet helaas hoe jij je nu voelt. Aan alle familieleden, ook gecondoleerd en sterkte!