Wat een nachtmerrie. Woorden schieten te kort. Marcel, heel veel sterkte met dit verlies. Hopelijk kan je een beetje kracht putten uit al deze lieve reacties.
Ben er even heel stil van ... vreselijk verdrietig! Gecondoleerd. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe om dit vreselijke verlies te dragen.
Wat verschrikkelijk! Ontzettend veel sterkte gewenst voor jou, je familie en je schoonfamilie.. In al je reacties en woorden voel ik de liefde die jij voor haar voelt, wat een prachtige liefde hebben jullie! Woorden schieten tekort, gecondoleerd!
krijg gewoon kippenvel hiervan. Wat een ontzettend verschrikkelijk nieuws Zo jong en dit mocht niet zo zijn. Heel veel sterkte met alles.
Heel heel heel veel sterkte voor jou Marcel en de rest van je familie. Wat moet het voor jullie een enorme klap zijn! We denken aan jullie en mochten we iets voor je kunnen betekenen, dan staan we klaar. Liefs, Josien
Jeetje, wat verschrikkelijk. Tranen biggelen me over mijn wangen. Heel veel sterkte, voor jou, familie en alle mensen die haar lief hadden!
Heel veel sterkte en kracht. En wat heb ik respect voor je dat je haar gevoelens respecteerd. Dat is zo waardevol. Liefs...
beste marcel heel veel sterkte met dit verlies. ik weet zeker dat ik catje enorm ga missen op dit forum want ze was voor ons een enorme steun en haar reacties gaven me elke keer weer de moed om door te gaan. RIP catje