gecondoleerd met dit vreselijke verlies, ik wil je enorm veel sterkte en kracht toe wensen in deze moeilijke periode.
Lieve Marcel en naaste, Wat een ongelooflijk droevig bericht. In de bloei van je leven zijn en dan je leven verliezen, maar ook je verloofde en je maatje... Vind het heel moedig dat je dit met al deze meiden wilt delen. Ik heb regelmatig even steun van haar gehad hier op zwangerschapspagina. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijk tijd. Gecondoleerd!!
Marcel, wat een vreselijk bericht. Om op deze manier je geliefde te verliezen die samen met jou nog een leven voor de boeg had. Woorden schieten te kort....ben stil geworden van binnen....wat is het leven oneerlijk en wreed. Hoop dat je het verlies met de tijd een plaats kan geven, net als de liefde voor Cat en de mooie momenten die jullie hebben beleeft. Heel veel sterkte. Goed dat je dit topic hebt geopend...ook om wat dingen van je al te schrijven...fijn om dingen te delen, op het moment dat het jou uitkomt. Sterkte.
Wat een nachtmerrie Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Je verloofde, maatje, in 1 klap weg. Vreselijk.....
Lieve Marcel, ik wil jou en alle andere naasten heel veel sterkte en kracht wensen. Ik hoop dat je het met de tijd een plekje kunt geven. Verschrikkelijk dat ze er niet meer is.
Lieve Marcel, Je zit nu midden in een nachtmerrie, 1tje zo vreselijk dat het niet te bevatten is. 1tje waarvan je nu wakker wilt worden, wakker worden om te zien dat het een nachtmerrie was en niet de werkelijkheid. Je hart zit vol verdriet, je hoofd vol gedachten en je lichaam gaat op de automatische piloot. Je moet wel....er valt zoveel te regelen er is zoveel te doen. Ik denk aan je en wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen! Laat je hart verwarmen door alle lieve woorden, voel je sterker door alle dames die hun kracht naar je sturen en voel troost in het feit dat jij en jouw grote liefde in oze gedachten zijn.
heel veel sterkte nog, ik heb net je posts gelezen en ik wil je heel veel sterkte toewensen, hier kan je altijd je hart luchten
Wat vreselijk! Gecondeleerd en heel veel sterkte met dit verlies. neem de tijd die jij en je familie nodig hebben voor jezelf.
Jeetje, weer iemand overleden op het forum, wat afschuwelijk en veel te jong nog. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe, en alle anderen die haar kenden.