Marcel en familie ♥, Heel veel sterkte gewenst met dit oneerlijke verlies. Ik hoop dat je mensen om je heen hebt waarbij je je hart kan luchten en waarbij je steun kan vinden... Ben echt sprakeloos! Liefs jufaman81
Weet niet wat ik moet zeggen! Wat een vreselijk nieuws! Wil jou en je verdere familie heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies. Ik hoop dat je de kracht weer kan vinden om door te gaan. Heeeeeel veel sterkte. Liefs
Catje was één van de eerste leden die zich meldden in mijn voir de grap opgezette ZP-verslavings-club. Wat een enorm verlies Marcel. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze zware tijd...
Dag Marcel, Ik wil jouw en je naasten ontzettend veel sterkte wensen. De situatie waar jij nu in leeft is ondenkbaar. Ik hoop dat jullie een mooie uitvaart zullen hebben, waarin je omringt bent met alle liefdevolle mensen om je heen en die van haar (hebben ge-)houden. Heel veel sterkte!
Ik wil jou Marcel en familie heel veel kracht en sterkte wensen. Wat een ongeloof zal er in jullie hoofd omgaan. Niet te bevatten zo jong. Nogmaals heel veel sterkte.
Wat een nachtmerrie.. Heel veel sterkte Marcel.. Fijn om te zien en lezen dat ze op zoveel mensen zo'n fijne indruk heeft gegeven. Meer weet ik niet te zeggen..
Gecondoleerd. Vreselijk. Weet dat er aan jullie gedacht word. Ik hoop dat jij en alle naasten alle steun zullen vinden om dit verlies te kunnen dragen...
Jeetje wat een naar bericht... Verdorie 31!!! Marcel, familie, vrienden en kennissen wil ik enorm veel kracht en sterkte toewensen in deze vreselijke tijd.