Ik ben er stil van... Wat erg! Zo jong.. Heel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode en daarna!!
Oh nee, wat erg! Zo jong en onverwachts, jeetje. Heel, heel veel sterkte voor de naasten om dit op een of andere manier een plekje te kunnen gaan geven. Wat een ellende.
Wat vreselijk! Hij wens jou en al haar dierbare veel sterkte met dit groot verlies. Gecondoleerd. Met warme groet, B
Marcel,wat een verschrikkelijk bericht. Alsof je toekomst als een kaartenhuis in elkaar dondert. Mijn gedachten zijn bij jou en je familie
Allen, Dank voor de mooie woorden, het wordt erg gewaardeerd. Inmiddels heb ik bevestiging gehad dat ze donderdag avond weer in Nederland komt. Het gevoel van haar daar achterlaten is ook ontzettend onwerkelijk, doch kon ik daar niets meer voor haar doen maar hier juist wel. Volgende week donderdag en vrijdag zal respectievelijk de condoleance en de crematie zijn. Deze dagen zijn nu vast gelegd.
Wat een vreselijk nieuws zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor nu en de komende tijd.
Jeetje wat een verschrikkelijk bericht. Gecondoleerd! Heel veel sterkte en kracht voor jou en je familie in deze moeilijke tijd. Zo oneerlijk!!!
Beste marcel wat een onwijs naat bericht. Het is behalve wat je had verwacht van je vakantie. Ik wens je veel sterkte komende dagen.