Wie heeft 'm en hoe bevalt ie? Mij lijkt het wel handig voor het zwembad of zelfs voor op de badkamervloer! Hier is een linkje; Huggies Little Swimmers Hygiene Mat - Groceries - Tesco Groceries
Lijkt mij een typisch gevalletje van onnodig... Op je badkamervloer is het toch niet vies? Hier wordt bijna dagelijks gedweild na de badderactiviteiten, er gaat altijd water naast het bad Badmat gaat geregeld in de was. In t zwembad staan de kinderen gewoon op een handdoek, die gaat daarna toch in de was.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar laatst stond ik in een hokje waar ik het niet helemaal fris vond ruiken zeg maar . En door een handdoek gaat water, dat zou bij deze dan toch niet zo moeten zijn?
Ik zie het nut ook niet zo in van zo'n matje. Ik leg de handdoek altijd gewoon dubbel op de vloer en heb droge voeten. Sterker nog, in een zwembad draag ik badslippers. Zeker vanaf het moment dat ik daar onder de douche vandaan stap. Voel me anders echt niet fris daar. Kom je schoon onder die douche vandaan en loop je vervolgens alsnog op je blote voeten over een vloer waar jan en alleman overeen gaat. Nat, haren en andere ranzigheden. Nee, dank je