kapselvraag! Themafeest 20's

Discussie in 'De lounge' gestart door Sanny76, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Nou, na het Tarantinofeest van twee weken geleden, heb ik aanstaande zaterdag een Roaring 20's feest :D

Mn outift heb ik wel zo'n beetje bij elkaar (zwart laagjesjurkje, lange zwarte handschoenen, bijpassend tasje, parelketting en -armbandjes, oorbellen en evt ring moet ik nog scoren, naturelpanty en zwarte schoenen met bescheiden hak, zodat ik het er lang op volhou)

Maar m'n haar.... ik ben echt heel slecht in mooie kapsels maken. Mijn kapselrepertoire is: los, of staart, haha.

Ik heb blond haar tot ongeveer op m'n schouders en ik draag het in een zijscheiding met pony (die kam ik naar 1 kant)

Heeft er misschien iemand een tip wat ik daarmee zou kunnen doen? Ik heb ook een haarband met veren gekocht van ongeveer 4 cm breed. Maar wat moet je dan met je pony? Als ik de haarband er overheen doe (als een soort hippielook) zitten de punten van m'n pony voor m'n ogen...

Hellup!!

2. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Leiden
    Even voor een duidelijker beeld. Dit ben ik met m'n haar (en m'n zoontje, haha)

421678_483907418301069_1348070646_n.jpg

3. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik moest bij jouw haar in combi met de 20's gelijk denken aan een marilyn monroe kapsel, of een watergolfje, idd met veer en netje voor je gezicht...

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
  5. Verox

Verox Niet meer actief

Leuk! Ik lees even mee want ik heb in december een feest met vergelijkbaar thema!

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Leiden
    Alvast bedankt voor de tips tot nu toe, dames! Ik ga zelf ook nog wat zoeken op pinterest en youtube enzo. misschien staan daar nog tutorials op. Nog meer meiden met tips??

7. Verox

Verox Niet meer actief

Hoe was het feest?
    Heb je toevallig foto's?
    Ik heb binnenkort een kerst-gala in jaren 20 thema.
    In de uitnodiging staat dat de vrouwen in galajurk met boa en hoedje worden verwacht...
    Nu zit ik erg te dubben over die jurk... De ene galajurk is de andere niet en ik ben bang uit de toon te vallen. Wat als iedereen een lange jurk aan heeft en ik de enige ben in een kort jurkje?
    Iemand tips?

8. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Een gala jurk is niet kort, dus ik zou niet in een kort jurkje gaan ;)

9. Verox

Verox Niet meer actief

Dat was mijn eerste indruk ook.
    Maar als ik kijk naar de jurken die passen bij de jaren 20 / charleston / flapperdress, dan zijn die juist kort met een lage/geen taille.
    Had dus eigenlijk gedacht in een jurk in die stijl te gaan, maar dat wijkt enorm af van mijn idee bij een galajurk...

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Leiden
    Dit was het geworden. (niet zo'n mooie foto, maar ik heb geen andere) Geen spectaculair kapsel, haha. Ik bleek echt geen tijd te hebben tussen het zwartepiet spelen en het feest (je moest er erg op tijd zijn, want het was ook een inschrijving ergens voor) dus na het douchen m'n haar zo steil mogelijk geföhnd.
    Die hoofdband met veer heb ik overigens na een paar uur afgedaan. Het ziet er zo stom uit als hij van achter omhoog kruipt en dan echt zo'n bobbel van je haar maakt, vind ik.
    Haast iedereen had inderdaad jurkjes tot boven de knie aan. Past idd niet echt bij een gala-thema. Misschien kun je een langere zwarte jurk combineren met een aantal twenties accessoires? Parels enzo?

IMG694.jpg

Deel Deze Pagina