Beetje geirriteerd... Misschien ligt het aan mij?

Discussie in 'De lounge' gestart door llkh1984, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik ben een klein beetje geirriteerd, misschien ligt het aan mij, dus graag een mening is welkom.

Ik zit nog niet zo lang op het forum, maar vind het contact altijd onderling erg gezellig en aardig. Als er hulp vragen zijn waar ik een antwoord op kan geven vind ik het ook iet erg om te helpen, en krijg je ook altijd wel een dank je wel.

Nu heb ik laatst hier een reactie aan iemand gegeven die blijkbaar erg in de stress zat, en een vraag over mijn vakgebied stelde.
    Ik dus 2x een heel lang antwoord gegeven (tijdens het typen van antwoord 1 kwam wat meer informatie die ik nog niet had gezien, dus antwoord 2 erachteraan). Wat ik zeg dit is mijn vak en particulieren die naar mij toekomen reken ik hier normaal een tarief voor.

In de tussentijd heb ik niet eens een dank je wel gekregen.
    Ik irriteer me erg gewoon even aan, ik ben dat van de meeste meiden hier ook niet echt zo gewent.
    Op iemand zijn pagina kan je ook zien of iemand nog online is geweest, dus dat is het probleem ook niet..

Sorry, maar ik kan er gewoon echt niet overuit dat als zo een stress heb en met vragen zit en mensen je vrijwillig en zo goed mogelijk proberen te helpen, je niet eens een dank je wel krijg.
    Ligt dat dan nu aan mij of is dit gewoon 'not done' hier? ( ik zit hier nog niet zo lang, dus miss hoeft het ook niet...)

Nou ja, ik heb me irritatie tenminste ff van me afgeschreven!;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap je wel...ik heb ook wel eens dat ik zie dat anderen wel beantwoord worden en ik niet...dat vindt ik dan ook jammer! Vooral als je meeleeft...

Maar ook denk ik dat het niet altijd bewust is van iemand....

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Euhm.. Het is een forum he.. Dat jij de moeite neemt om zo uitgebreid antwoord te geven is natuurlijk aardig van je, maar daar kies je toch zelf voor. Ze vragen jou niet persoonlijk om die gunst, jij voelde je geroepen om te antwoorden.

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Het zou netjes van haar zijn geweest als ze had bedankt, maar jij had toch ook gewoon dit tegen haar kunnen zeggen i.p.v. een topic ervoor te openen?

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Snap je wel hoor maar zo gaat het irl toch vaak....

En eerlijk gezegd als iemand een topic opent en daarop 50 reacties krijgt, ga je toch niet 50x dank je wel zeggen :)

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Een algemeen bedankje in een topic zou netjes zijn ;) Maar zou het loslaten.

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    En nu ben ik natuurlijk gelijk,benieuwd naar hetlange antwoord en de vraag :D. Houd zich in en gaat niet kijken ;).

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    nee dat zou te ver gaan, maar je kan wel bv een "bedankt voor al jullie reacties! die hebben me veel geholpen!" neerschrijven? ;)

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Gaat het over de belastingdienst?

10. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik weet dat het mijn irritatie is, en heb bewust niet gemeld waar het over ging en wat mijn vakgebied is, ga ik dan ook niet doen.

Ik zeg ook niet dat je 50x moet reageren, alleen wat mukkie al zei 1x dankje voor de hulp is toch wel zo netjes.

Ik vroeg het me ook meer af of het ook wel gebruikelijkwas of niet, ik persoonlijk zou dat dus wel doen. Had ook bewust en abbo op het onderwerp gezet, omdat ik had gezegd dat als ze nog vragen had ik die wel zou beantwoorden, enna mijn antwoord is het gewoon helemaal stil gebleven. Vlak daarvoor is er nog wel door ts geantwoord.

Bewust heb ik geen pb gestuurt omdat ik ook niet weet wat gebruikelijk ishierzo. En platte tekst vind ik kan vaak verkeerd overkomen, em zeker als ik geiriteerd ben kan dit in een mailt goed voelbaar worden, en wil geen haat mail sturen, ik vind het gewoon niet netjes!

11. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Denk ik ook! :)

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

kan het best voorstellen :)

13. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Had je dit niet prive met betreffende persoon kunnen bepraten dan het openbaar zetten in een apart topic.

Wat ik weet van stress is dat je niet altijd even helder ben en "vergeet" dat er mensen zijn die je antwoord hebben gegeven.

En dan schrijf jij dat je in rl een tarief heb, als je dat wil hou het dan bij advies in rl en niet op een forum, hier komen en gaan mensen elke dag.
    Dat je een bedankje had gewild, kan ik me voorstellen maar je had het heel goed prive kunnen opnemen.

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Zag het bewuste topic en moet zeggen dat een dankjewel wel gepast was geweest, kleine moeite om te schrijven

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Maar als dat het topic is, dan zie ik nergens dat de vraagster enorm in de stress zit.

Verder begrijp ik niet wat het ermee te maken heeft dat ze in rl hier een tarief voor vraagt? Dat doet toch niet terzake?

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou idd!!! Nu is er helemaal geen enkele reactie op gedaan door Ts.

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Maar betreffende TS heeft na dat topic ook geen andere berichten oid meer geplaatst. Misschien is er wel een hele goede reden dat ze dus nu niet kan reageren.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zat ik ook aan te denken.

Snap dat een dank je wel netjes was dat zou ik ook gedaan hebben maar ze heeft verder niks meer geplaatst ook niet ergens anders.

Denk dat het toch beter was geweest als je haar had gepbt, niet zo moelijk voor ons nl te achterhalen om wie het gaat.

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Kan je het betreffende topic niet omhoog halen door te vragen hoe het is afgelopen? Misschien is TS het hele topic wel vergeten. Ik heb dat ook weleens gehad, stel ik een vraag en op de een of andere manier vergeet ik dat gewoon en kom ik een paar dagen later toevallig m'n eigen topic weer tegen, oeps.

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Eens.

Deel Deze Pagina