Marveld

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by MamaChantal, Aug 6, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,542
    3,057
    113
    #1 MamaChantal, Aug 6, 2021
    Last edited: Aug 6, 2021
    We zitten te kijken voor een leuke camping voor volgend jaar.
    En zitten nu een beetje te twijfelen over Marveld. Nu zullen er vast wel mensen hier zijn met ervaring:)

Is de camping een aanrader?
    Is het erg massaal? En hoe is de animatie?

Andere opties zijn de Zandstuve, leistert en terspegelt denk ik.
    Andere opties zijn natuurlijk ook welkom!

We willen iniedergeval ook animatie voor onze puber :) en een leuk zwembad.
    Jongens zijn dan 7 en 8.

Staan nu op de Schatberg en die valt wat tegen qua animatie :$

2. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

Oct 22, 2018
    4,210
    1,753
    113
    Female
    Denk dat voor pubers al sneller tegenvalt
    Al moet ik zeggen dat schatberg toch veel activiteiten heeft voor pubers zoals het klimmen/ the portal

marveld is leuk, wel een grotere camping.
    Ter spegelt vind ik super! Leuke binnen zandbak en zwembad. Waterplas voor de warme dagen
    Leuke veldjes gericht op leeftijd.
    Zandstuve ken ik alleen van tv
    Leistert ken ik alleen van de huisjes… groot zwembad

3. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,496
    4,332
    113
    Female
    Marveld, De Leistert en TerSpegelt zijn ook leuk voor pubers. De Zandstuve is voor kleinere kinderen. Ter Spegelt staat nog op mijn ToDo list. Maar ik denk dat die het leukst is voor pubers.

MamaChantal likes this.
  4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,542
    3,057
    113
    Klopt, klimmen vond ze wel leuk maar ook niet heel bijzonder. Ze klimt wel vaker:)

Zwemplas hoeft niet perse, zwembad vinden we fijner.
    Terspegelt heeft idd binnen wel een mooie speelplek! Dat is wel fijn met de Nederlandse zomers:thumup:

5. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

May 17, 2020
    1,603
    1,732
    113
    Ik ken alleen de Leistert. Die vind ik heel erg massaal. Ik vond het geen prettige camping en zal er niet snel weer naar toe gaan. Onze kinderen hebben er nooit meer naar gevraagd, ondanks dat we ons er verder prima vermaakt hebben. Wij vinden de Schatberg dan veel leuker:oops:
    Ter Spegelt lijkt me geweldig, maar voor ons nu geen optie, omdat er geen honden mogen komen.

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Stoetenslagh is geweldig v pubers. Zijn we vorige zomer geweest.

7. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    De zandstuve zijn wij deze zomer geweest, is een heel leuke camping maar zwembad is echt te klein voor zo'n grote camping.
    ze hebben ook veel animatie ook voor tieners maar of dat leuk is weet ik niet want onze dochter is 8.

De leistert heeft mijn man tijdens zijn kinder/puber tijd daar jaren lang gestaan en is nog steeds vol lof over deze camping.
    Waren er toevallig vorige week in de buurt dus even een rondje gedaan over de camping ( kijken voor evt komende zomer) zag er allemaal goed uit, het is wel echt massaal! maar volgens man merk je dat niet echt als je er staat.

Marveld en terspegelt ken ik niet dus kan ik je niets over vertellen.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,542
    3,057
    113
    Misschien gaan we morgen nog even bij de leistert kijken, kon je er gewoon zo op?

9. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,496
    4,332
    113
    Female
    Wij zijn weer op De Leistert vanaf volgende week maandag. Het is inderdaad een grote camping, maar ik (hou van natuurcampings!) vond het ook niet massaal aanvoelen. Het heeft een CenterParcs gevoel omdat er zoveel te doen is. Wij gaan dit jaar voor de tweede keer, hadden dit al vroeg vastgelegd omdat we niet wisten of we naar Frankrijk zouden kunnen, dus nu doen we beiden.
    Er is een zwemmeer, een buitenzwembad en een binnenzwembad. Veel avond activiteiten.

We gaan elk jaar in de meivakantie naar Marveld, ook leuk! Buitenzwembaden, glijbanen, binnenzwembad. Ook leuke activiteiten zoals lasergamen enzo.

Je kan parkeren voor De Leistert en er zo oplopen inderdaad.

10. Krabje

Krabje Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    3,546
    2,016
    113
    Wij staan nu op marveld. Vind het een leuke camping
    Heeft ook een binnenzwembad met glijbanen. Dat vind onze puber het leukst

11. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    Jazeker, bij de receptie stond best een lange rij dus zijn we gewoon doorgelopen, niemand die er naar kraaide:)

Share This Page