Wauw Wat gaat dat snel zeg oppeens eerst stuntelig nog met omdraaien en in eens elke keer gewoon om rollen van rug naar buik en ookal eerste tandje al helemaal der doorheen.... pff ze word opeens wel heel snel groot zeg vind het wel moeilijk maar wel enorm leuk voor als ze brabbelt en lacht etc... kan der echt bij weg zwijmelen vooral de gedachte dat vorig jaar met kerst was ik net zwanger en nu is ze der met kerst vorig jaar kon ik niet zo veel eten maar nu kan ik vol op genieten ah ik voel me zo blij en gewoon opgelucht dat men ouders toch bij gedraait zijn en ze ook zo enorm genieten van sophie dat moest ik gewoon ff kwijt
leuk he dat rollen! hier is het nog stuntelig, maar zo leuk! Gelukkig is ze wat trager dan dr broer die had alles te vlug door (behalve praten...)
hahaha idd leuk alleen eerst schrok ze nogal van der zelf als ze dan op der buikje lande.. whahaha te snel dan wil je volgens mij ook dat ze klein blijven?
je kunt niet wachten tot ze gaan rollen, brabbelen enz. maar als ze t dan eenmaal doen verlang je naar je babytje he? hier tenminste wel, vorig jaar met kerst zat ze nog in mn buik te trappelen, en nu loopt ze de salontafel rond, zwaait en eet met ons aan tafel, pfff weg is mn baby-meisje! maar wel een heerlijk gevoel, zo'n lach met een paar tandjes, kleverige handjes die zwaaien en niks is meer veilig.