verveling thuis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minime9, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minime9

Minime9 Actief lid

5 mrt 2016
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Ik mag van de verloskundige maar 3 uurtjes werken ben 18 weken en paar dagen.(Werk in de horeca)
    De reden is dat ik bij men vorige zwangerschap 24+6 me zoontje geboren is veelste vroeg, dat kwam bleek achteraf door een infectie.
    Maar ik verveel me kapot thuis ik mag niet zwaar tillen.
    Heeft iemand leuke ideeen diw ik thuis kan doen want de hele dag film kijken en bankhangen word ik ook gek van.

Groetjes

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Misschien wat leuke diy dingen voor de baby knutselen?

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Met de babykamer bezig zijn, ik struinde heel internet af naar leuke apparte dingentjes voor de babykamer.
    Geboortekaartje beginnen teksten uit zoeken.
    Blog / dagboek bijhouden

Heb ook veel tv gekeken.
    Gelezen
    Soms uit verveling ook maar ff slapen
    Laatjes/kastjes opruimen

4. Pixxel

Pixxel Actief lid

25 sep 2016
    270
    16
    18
    Vrouw
    Ben je ook verplicht om thuis te zitten?

Anders zou ik bijv. keer naar het bos gaan, om een herfst spulletjes te zoeken en daar bijvoorbeeld stukjes van maken of een herfsttafel. (creatieve therapie ;)) Of een bejaardenhuis bezoeken en thee drinken met omaatjes en opaatjes. (win-win)
    Kasten opruimen en spulletjes op marktplaats zetten. Schilderen.

Sterkte in ieder geval!

5. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Haken! Klinkt heel suf maar je kan en super leuke knuffels enzo mklen maar je kan ook niet nadenken als je haakt want dan kan je opnieuw beginnen 😃. Anders een fotoboek maken? Sieraden maken? Of e.o.a. cursus volgen waarbij je enkel op je billen mag zitten? Sterkte! Lijkt me inderdaad geen pretje...

6. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Kleuren!

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Kan je haken? Anders kan je dat jezelf misschien aanleren? Is super leuk en dan kan je dekentjes maken. Ik ben vanaf 20 welen thuis(op mijn werk mag je niet langer door werken) en heb me nog geen dag verveeld. Ik wandel veel met de hond, spreek af met vriendinnen, ga langs familie, haak van alles voor de baby, naai lakentjes etc. Doe vooral heel veel leuke dingen met familie en vrienden. Heb hier nu volop tijd voor.

8. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik heb het rete druk, maar ik ben mezelf wel aan het leren haken, met behulp van Youtube tutorials. Dat houdt je best van de straat, en je houdt er ook leuke spulletjes aan over.

9. Minime9

Minime9 Actief lid

5 mrt 2016
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden
    Er zitten wel wat dingen tussen toppie

10. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    dacht ik ook meteen aan! is echt heel erg leuk, en werkt ook ontspannend! Zelfs als je er niks van bakt is het geinig om te doen:D je hoeft er niet eens voor naar de winkel, bestel lekker via internet kleurboeken en stiften/potloden.

11. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Je kunt de tijd ook nuttig gebruiken door een cursus te gaan volgen. Zo'n thuisstudie op je eigen tempo. Werkgerelateerf of lekker voor de hobby

Deel Deze Pagina