Hoi allemaal Ik mag van de verloskundige maar 3 uurtjes werken ben 18 weken en paar dagen.(Werk in de horeca) De reden is dat ik bij men vorige zwangerschap 24+6 me zoontje geboren is veelste vroeg, dat kwam bleek achteraf door een infectie. Maar ik verveel me kapot thuis ik mag niet zwaar tillen. Heeft iemand leuke ideeen diw ik thuis kan doen want de hele dag film kijken en bankhangen word ik ook gek van. Groetjes
Met de babykamer bezig zijn, ik struinde heel internet af naar leuke apparte dingentjes voor de babykamer. Geboortekaartje beginnen teksten uit zoeken. Blog / dagboek bijhouden Heb ook veel tv gekeken. Gelezen Soms uit verveling ook maar ff slapen Laatjes/kastjes opruimen
Ben je ook verplicht om thuis te zitten? Anders zou ik bijv. keer naar het bos gaan, om een herfst spulletjes te zoeken en daar bijvoorbeeld stukjes van maken of een herfsttafel. (creatieve therapie ) Of een bejaardenhuis bezoeken en thee drinken met omaatjes en opaatjes. (win-win) Kasten opruimen en spulletjes op marktplaats zetten. Schilderen. Sterkte in ieder geval!
Haken! Klinkt heel suf maar je kan en super leuke knuffels enzo mklen maar je kan ook niet nadenken als je haakt want dan kan je opnieuw beginnen 😃. Anders een fotoboek maken? Sieraden maken? Of e.o.a. cursus volgen waarbij je enkel op je billen mag zitten? Sterkte! Lijkt me inderdaad geen pretje...
Kan je haken? Anders kan je dat jezelf misschien aanleren? Is super leuk en dan kan je dekentjes maken. Ik ben vanaf 20 welen thuis(op mijn werk mag je niet langer door werken) en heb me nog geen dag verveeld. Ik wandel veel met de hond, spreek af met vriendinnen, ga langs familie, haak van alles voor de baby, naai lakentjes etc. Doe vooral heel veel leuke dingen met familie en vrienden. Heb hier nu volop tijd voor.
Ik heb het rete druk, maar ik ben mezelf wel aan het leren haken, met behulp van Youtube tutorials. Dat houdt je best van de straat, en je houdt er ook leuke spulletjes aan over.
dacht ik ook meteen aan! is echt heel erg leuk, en werkt ook ontspannend! Zelfs als je er niks van bakt is het geinig om te doen je hoeft er niet eens voor naar de winkel, bestel lekker via internet kleurboeken en stiften/potloden.
Je kunt de tijd ook nuttig gebruiken door een cursus te gaan volgen. Zo'n thuisstudie op je eigen tempo. Werkgerelateerf of lekker voor de hobby