Ik heb al een poosje een fitbit luxe, bevalt goed! Ik gebruik deze als activity tracker. En de activiteiten zijn ook gekoppeld aan de app op mijn Samsung telefoon. Maar het lukt mij niet om uit te vogelen óf en hoe ik berichten (whatsapp, email melding of bel melding) kan ontvangen op mijn fitbit. Of is dit niet mogelijk of is dit alleen mogelijk als je een fitbit premium abonnement hebt?
Ik heb de versa. Bij mij werkt het zo: naar mijn account via de app en dan op je apparaat klikken. Dan kom je bij je meldingsvoorkeuren. Het was voor mij even zoeken.
Ja die meldings voorkeuren heb ik gevonden. Maar daar kan ik bij Spotify aanzetten, maar ik die niets over whatsapp, email oid. Lees nu ook daar ergens dat idd de notification app die meldingen moet binnen halen. Maar als ik daarop klik dan lees ik alleen dat deze app geïnstalleerd is. Verder kan ik niets aanzetten?
Ja, het zit niet logisch. En je moet eerst fitbit goedkeuren als meldingsapparaat op je mobiel. En dan pas kan je verder. Zou makkelijker moeten kunnen zou je zeggen.