We willen bij babyview een 2/3/4d echo laten maken, maar we zitten te twijfelen met hoeveel weken we die willen laten maken! Wat zouden jullie doen?
tegen mij zeiden ze rond de 25 weken ...maar ik denk dat het zowiezo geweldig is om naar te kijken ...
Ik had net even gebeld, en ze zei tegen me dat je met 20 weken mooi het geslacht kunt zien, maar met 26 weken karaktertrekken in het gezichtje. Ik denk dat ik voor de 26 weken of later ga. Wat een moeilijke beslissing zeg!
hoi hoi ik ben gisteren geweest naar baby vision en ben 17 weken zwanger en ze zagen dat we een knullertje krijgen dus om je kindje zijn/haar gezichtje te zien is tussen de 22 en 27 weken het mooist zei zij tegen mij daarna word het te groot en past niet het hele gezichtje meer in beeld ik zag ons mannentje gisteren duidelijk 4d en 2d heb er ook foto's van alleen niet in mijn album dus suc6 ermee liefs diana
En dan zit ik nog te twijfelen over welk 'pakket' we zullen nemen.. Er is zoveel keuze, dat maakt het er niet makkelijker op.
Wij hebben bij ons eerste kindje met 30 weken echo laten doen. Pas daarna wilde mijn man een naam bedenken voor het kleintje . Bij deze zwangerschap krijg ik al 3 echo's (termijn bepaling, nekplooi en 20 weken echo). Wel wil ik weer een 30 weken echo in 3D laten doen. Zijn gezicht was toen zo duidelijk. Zo mooi. Als je geen andere echo krijgt, dan is het waarschijnlijk leuk om eerder een echo te laten maken. Dan krijg je een totaalbeeld. Maar anders is zo'n echo rond de 30 weken hartstikke leuk. Zo levensecht.
Ja precies Gul, echt levensecht. Iman lijkt ook precies op haar 3D echo, en als ze nu boos is trekt ze een pruillip en dat zag je op de 3D echo ook al hahaha
Wij hebben ervoor gekozen om 2 keer te gaan voor een 2D/3D/4D echo... Was een pakket waarvoor je kon kiezen bij babyview! We zijn geweest met 18 weken (foto's in mijn album) en hebben een afspraak staan met 27 weken. Dus het is maar net wat je wilt! Succes met je beslissing! Gr. Miranda
''Bij een echo in "2D Baby View" zie je je kindje in de oude vertrouwde zwart-wit beelden. Je ziet hierbij, als het ware, steeds een heel dun plakje, dus een doorsnede, van het kindje. Met deze beelden krijg je al heel duidelijk je kindje te zien. De 2D-fotos, worden op mooi hoogglans, thermisch papier afgedrukt op een formaat van 14,5 x 10 cm. Tot ver in de zwangerschap kun je een mooie 2D-echo laten maken. Bij een "4D Baby View" krijg je bewegende 2D én 3D-beelden met daarbij kleurenfoto's in 3D. Hierop zie je ook diepte. Bij een gunstige ligging van je kindje kun je al zien of het op papa of mama gaat lijken, (vooral in het 3e trimester van de zwangerschap). Deze fotos worden afgedrukt op stevig fotopapier en hebben een afmeting van 14,5 x 10 cm. Vanaf ongeveer 20 weken kun je al prachtige beelden in 3D krijgen.Ook al is het kindje dan nog heel klein (ongeveer 25 cm). Bij 4D is de tijd/beweging de vierde dimensie. Deze techniek wordt ook wel live 3D genoemd.''
Ik heb trouwens een afspraak gemaakt bij babyview! 16 januari kunnen we gaan, en dan zit ik rond de 25/26 weken. Ik verheug me er nu al op, maar eerst nog de 20 weken echo op 11 december...
Wij hebben m met ff ruim 24 weekjes laten maken en ik vind t errug mooi gelukt moet ik zeggen. Strakjes over 2 weekjes weer heen.. De kleine lag niet gunstig, daarom.. Maar kijk in mn album dan zie je t resultaat.
Heej echt mooi Patroeschka! Als ik die foto's zie kan ik echt niet meer wachten Ik zie trouwens dat je (en veel anderen hebben dat ook) van de 'gewone' echo meerdere foto's hebt. Krijgen jullie die standaard, of moet je vragen om extra fotootjes? Wij hebben bij beide echo's maar 1 meegekregen namelijk.
Bij de 12 en 20 weken echo kregen we bij elk 4 fotootjes mee. Bij de 3 en 4d een heleboel. Deze staan namelijk allemaal op n dvdtje. Denk dat je zo rond de 15 a 25 fotootjes zit dan.
Wij hebben met 21 weken een echo laten maken voor de geslachtsbepaling. We hebben toen ook een stukje in 3D gezien maar was wel nog vrij onduidelijk omdat de baby dan nog een doorzichtig huidje heeft. We zijn toen met 28 weken terug gegaan voor een 3D-echo en het resultaat was echt geweldig en supermooi! Foto's staan in mijn album. Gr Otje