Hoi allemaal, Ik ben overgestapt naar PNO, maar nu krijg ik een brief in de bus waar in staat dat ik zelf de provera en menopur moet betalen. Ik heb deze maand ook nog Gonal f gespoten, dus ben enigszins in paniek. Ik heb een flinke aanvullende verzekering en snap er niks van. Weet iemand hoe dit zit? Is dit een misverstand of moet ik het zelf betalen. In dat geval ga ik zo hard balen dat ik ben overgestapt! Dank jullie wel alvast.
Ik hoop natuurlijk dat het een foutje is, maar ik had al een naar gevoel toen ik hoorde dat ze een 4e poging vergoeden, en 200% van het Nederlandse tarief, én dat je over kan stappen zonder dat je medische achtergrond gecheckt wordt.. In mijn ogen móést er wel ergens een addertje onder een gras zitten.. Zijn ze niet meer bereikbaar momenteel? Ik zou even bellen!
ow poppetje, dat zou kunnen, ik hoop het! Ging er eigenlijkvan uit dat ze nu niet meer bereikbaar zijn. Ik zag net de brief pas. In mijn paniek dacht ik: snel de meiden vragen haha. Ik ga ze zsm bellen hoor! Bij de fbto werd eigen risico altijd pas aan het eind doorgegeven en verrekend. Dat zal het vast zijn... hoop ik! Dank voor jullie reactie. Shaddixxx ik heb nog niet de allerhoogste met die vierde IVF, maar 1 tje goedkoper vanwege de alternatieve zorg met name.
Ik denk dat het je eigen risico is! Ben ook overgestapt naar PNO en kreeg gisteren een brief dat heel m'n eigen risico op gaat aan m'n medicatie (totaal medicatie was 909,00) dus voor de rest van het jaar ben ik klaar haha! Maar je kan tot 21.00 uur bellen, dus zou het gewoon even navragen!
Ik denk inderdaad je eigen risico ik kreeg vorige week ook een rekening van mn zorgverzekering en ben dus ook gelijk door mn eigen risico heen vanwege de medicatie voor ICSI
hihi ik heb hetzelfde gehad deze week, over de medicijnen puregon en decapeptyl! Maar bleek ook eigen risico!! Trouwens dat hakt er ook even in zeg, maar heb al gehoord dat je termijnbetaling kon regelen van je eigen risico... Maar even achteraan bellen
Blij om te zien dat ik niet de enige ben die in de stress schoot, voel me vrij dom dat ik meteen van het ergste uitging, maar inderdaad als je dat bedrag ziet voor 2 doosjes menopur dan schrik je wel haha.