Wij komen 1 keer per jaar in de Efteling maar we willen nu graag een keer overnachten erbij. Hoeveel nachten is aan te raden? Heb nu 1 nacht in me hoofd maar nog aan t twijfelen. En welke hotel/appartement is aan te raden?
Ik ben twee keer in Bosrijk geweest, één keer 2 nachten en één keer 3 nachten. Voor ons was 2 nachten genoeg. Was wel twee keer in de winter dus het was koud. Misschien dat het in de zomer anders zou zijn geweest.
Wij zijn ook 2 nachten in Bosrijk geweest en ik vond dat precies genoeg. Maar ook wij waren er in de winter.
Ik ben in alle Eftelingverblijven geweest. Voor 1 nacht incl een beetje luxe zou ik gaan voor het hotel. Voor 1 nacht gewoon goed zou ik gaan voor Loonsche Land. Voor meer dan 1 nacht zou ik gaan voor Bosrijk. Lekker met een zwembad er bij en dan kiezen voor een dorpshuys of een boshuys. Appartement kan ook als je met wat oudere kinderen gaat.
Wij slapen er regelmatig. Bosrijk en het hotel hebben onze voorkeur. In bosrijk zwemmen we dan ook of we ontspannen in het huisje. 2 nachten is leuk wanneer het iets drukker in het park is. Dan kan je net iets rustiger aan doen. Maar het is per persoon natuurlijk verschillend.