Overnachten of in 1 keer rijden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamsie2010, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik had gehoord dat hoeren ook veelvuldig gebruik maken van formule 1 hotels en dat het er ontzettend luidruchtig kan zijn.
    Maar goed tis inderdaad voor 1 nachtje.
    Maar het was voor mij een reden waarvan ik dacht....liever niet.

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dat dacht ik dus ook. Nou ik ben er van terug gekomen! Ik vond het verschrikkelijk zo'n F1 hotel! Vieze kamers die naar rook stonken, rare vieze bedden met allemaal vlekken, ik moest snachts (32 weken zwanger dus ik moest vaak haha) op de gang plassen. Nou dat is niet zo erg op zich maar het was aan de andere kant en de wc was verstopt en liep over van de poep. Stond ik daar met mijn slippertjes. Lawaai dat er was in dat hotel, raar gespuis,...ontbijt was inderdaad prima gewoon een croisssant en een toast.

Maar de terug weg toch even iets anders uitgezocht. Ik dacht ook het is maar voor één nacht maar ik was nog brakker dan van doorrijden!

3. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Wij hebben vorig jaar thuis uitgezocht welke doorreiscampings er op onze route lagen en tot hoe laat je daar aan kon komen (!). Toen doorgereden tot we het allemaal zat waren, was ergens tussen 21 en 22 geloof ik. Werptentje uitgooien, één luchtbed oppompen, met z'n allen onder een grote deken en een paar uurtjes slaap pakken. En toen 's ochtends vroeg gelijk weer doorgereden. Beviel wel goed zo, simpel, goedkoop en efficiënt ;)

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Oh maar wij hebben een plas emmer, ik moet in de nacht sowieso al 6 keer, laat staan nu in de zwangerschap, ik plas gewoon in de emmer, doe de deksel erop en ga weer slapen, in de ochtend loop ik met de emmer wel naar de wc om hem te legen en om te spoelen,

In de tent ga ik ook niet midden in de nacht 6 keer naar de wc, gewoon in de tent in de emmer en in de ochtend weer legen en schoonmaken ;)

Mijn zwager heeft vaker in die hotelletjes gezeten van F1 en heeft er niets over te klagen, ach we gaan het zien, we gaan er zonder verwachtingen heen, slapen en eten is ons doel. Mijn man slaapt sowieso overal doorheen, en de oudste twee kinderen worden ook nergens wakker van.de jongste wel maar die gaat met mij op de kamer zodat de kinderen en mijn man kunnen slapen, mijn man rijd de volgende dag verder en de jongste en ik kunnen eventueel in de auto verder tukken :)

We zullen het zien ;)

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

ach ik ga er niet vanuit dat we daar last van hebben, wij hebben buren hier die de muziek altijd elk weekend het hele weekend pokke hard hebben staan tot 4 uur in de nacht en we slapen er over het algemeen altijd door heen,

Als we er wel last van hebben kunnen we altijd nog kiezen wat in de omgeving te zoeken of toch door te rijden het is maar 45 euro :)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    wij gaan ook in een campanille hotel in Saran, een wij van orleans. We zitten niet in het centrum om dat parkeren dan lastiger is en we hebben ook nog onze vouwwagen. kost ongeveer 115 euro voor 5 personen... we hebben dan 2 kamers.
    helaas geen ontbijt, maar de mac is dichtbij en de supermarkt ook, dus daar redden we ons wel mee.... ontbijt is 9,50 p.p dan vond ik wel prijzig. dus niet gedaan.
    terug zitten we in een B&B en dan is het 120 met ontbijt, gratis fiets gebruik...en pas om 13 uur uitchecken.

7. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Wat ik me even afvraag, ben ik verplicht ontbijt af te nemen? Ik vind het vaak erg duur (tussen de €10 & €15 p.p.)

8. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Wij willen ook niet in en stad naar daar buiten. Ik het gekeken via vacansoleil en dat staan d'acord hotel zijn dat goede hotels? Ik wil inderdaad wel met ontbijt. Dus als wij de zondag zouden vertrekken rond 10 uur s ochtends zijn weer rond drie uur in Orléans . is het op zondag druk op de weg?

9. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
  10. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    En ik zoek veel via het forum van camping-frankrijk.nl en daar kun je ook overnachtingsadressen vinden zoals campings en b&b's.

Elk jaar heb ik een stuk of 5 chambre d'hotes van onder de 100 euro voor ons vijven. Die mail ik rond februari of ze nog plek hebben. Sommige zijn populair onder de Nederlanders en zijn dan al vol, andere gelukkig nog niet :)

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Toevallig heb ik hetzelfde hotel geboekt!
    Alleen dan 2 kamer voor 80 euro. Ach zal wel verschillen per dag wat het kost.
    Goed om te horen dat de supermarkt en mac dichtbij is. Kunnen we daar wat halen voor avond eten of ontbijt.
    Wanneer gaan jullie weg? Ook naar le grand dague?

Deel Deze Pagina