heey had toch een vraagje mijn eerste zwangerschap is goed verlopen,heb een gezonde knul ben nu 6weken en 3dagen zwanger van de 2de is de kans groot dat ook deze zwangerschap goed verloopt?? ben zo oncker nog
Elke zwangerschap is zo anders! Bij mijn vorige zwangerschap was ik wel wat misselijk, maar nu heb ik toch echt tot week 16 overgegeven. Ook heb ik dit keer last van bloedingen en heel veel pijn (lichte weeen), vorige keer niet. Ze zeggen dat een tweede zwangerschap vaak zwaarder is, omdat je minder rust kan nemen omdat je al een kindje hebt. Maar mijn vk zei ook dat je eerder klachten hebt omdat je lichaam de zwangerschap soort van 'herkent' en dus eerder reageert.
Mijn eerste zwangerschap was helemaal goed verlopen, deze ook in principe volgens het boekje. Alleen vind ik het veeeel zwaarder. Heb nu heel veel last van kwaaltjes enzo. Dat had ik bij de eerste niet.... Er staat op het forum nog zo'n topic; elke zwangerschap is anders. Daar kan je ook even kijken.
Zegt niks, ik ken mensen die hebben 3 fantastische zwangerschappen, nergens last van... zelf had ik een 1e superzwangerschap en de 2e was een hel... sorry... de 3e was ook vrij zwaar door hele erge vermoeidheid en nu ben ik de eerste weken bijna kwaalloos doorgekomen en nu wordt het ivm flauwvallen wel weer zwaarder
Hier ook 2 totaal verschillende zwangerschappen. Bij de eerste 16 weken lang boven de pot gehangen en bevallen met 33,5 weken. Nu in het begin wel misselijk geweest maar dat was na 12 weken over. Wel vind ik deze zwangerschap zwaarder en vermoeiender, maar dat komt natuurlijk omdat ik nu al een dame van 3 heb waar ook voor gezorgd moet worden en je dus niet zoals bij de eerste kan gaan liggen wanneer ik dat wil. Er valt weinig over te zeggen, het is bij iedereen anders.
Ik denk ook dat het bij iedereen anders is. Mn eerste zwangerschap was heel soepel, nu last van bi sinds ong de 17de week.