Help ik ben totaal inspiratieloos… ik heb 3 dagen vrij in de voorjaarsvakantie en ik wil ergens heen. Met de auto het liefst. Het moet ook leuk zijn voor mijn puber, die voornamelijk van high tech en auto’s en vliegtuigen houdt. Eigenlijk alles wordt of door hem of door mijn man afgeserveerd… geen Amsterdam, geen kunstmusea, ook geen natuur als het koud is en regent ook geen strand . Ik word er moedeloos van! Heeft er iemand recent nog een leuk weekendje weg gedaan met zijn puber? Maastricht en Den Haag en Arnhem hebben we ooit al recent gedaan… alhoewel ze toen nog minder moeilijk waren.
Van de valk hotel Lelystad en daarna naar aviodrome? Of Utrecht hotel en naar nationaal militair museum
Weet niet of ze van motoren houden? Van 20-23 februari motorbeurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Aviodrome schijnt ook heel leuk te zijn, ben ik zelf nog nooit geweest overigens, haha! Nationaal Militair Museum in Soest paar jaar geleden geweest, vonden we zelf ook verrassend leuk! Ook genoeg voertuigen en vliegtuigen te zien. En anders iets sportiefs zoals het HUP Hotel in Mierlo? Hoor ik ook positieve dingen over!
Ik ga met Y op minicruise naar Newcastle met DFDS.. slapen en eten op de boot en 1 dag in de stad. Wel paspoort nodig (dacht ik natuurlijk pas aan na het boeken)..
Militair museum zijn we echt al heel vaak geweest toen ze nog klein waren. Aviodrome nog nooit, ik ga het in overweging nemen! Thanks! @MnnW op een veerboot doe ik echt geen oog dicht, vooral als het een beetje waait in de wintermaanden en de zee lekker wild is. Als ik die kant op ga wil ik voor een paar weken in de zomer
Aviodrome inderdaad. Leuker nog vond ik https://www.flugausstellung.de/ ligt in de buurt van Luxemburg en Trier dus perfect te combineren met een korte vakantie daar. Maar deze gaat pas open in april.
Die onderste zijn we aleens geweest, daar kun je koffiedrinken in een concorde toch? Ik vind het alleen net iets te ver rijden voor ons voor 2 nachten. Bedankt voor de tips dames! Het is een hotel geworden in de buurt van Aviodrome (niet de Van der Valk want die was extreem duur) en dan gaan we de volgende dag shoppen in Bataviastad.
Dat klinkt goed! En je hebt in Batavia Stad ook nog het Batavia Schip mocht je snel uit gewinkeld zijn