Een lekker en gezellig restaurant in Deventer waar je lekker buiten kan eten… liefst oosters of kleinere gerechten. Iemand een tip? Niet mega duur maar hoeft niet heel goedkoop te zijn../
Ik woon in de buurt van Deventer en ik zou zeker de Brink als horecaplein aanraden! Daar zit in ieder geval een tapas-zaakje (voor de kleine hapjes) maar verder ook zo ongeveer alles wat je je maar kunt bedenken. Als je iets verder doorloopt heb je aan de IJssel Kohinoor of India, echt een aanrader als je van Indiaas eten houdt. Niet duur en mooi uitzicht over de IJssel dus.
Ik heb hier al een keer gegeten, echt heerlijk. Je kan lekker buiten eten maar het ligt niet aan het plein met uitzicht op de Brink. Je eet buiten in een binnentuin. Mocht je buiten willen eten met uitzicht op de brink dan moet je daar op googelen.
Bird is perfect voor kleine Aziatische gerechten. Ze zijn onlangs verhuisd, ik weet niet of je er buiten kan eten. Op de Brink zijn sowieso genoeg leuke terrassen. Bij La Cubanita kun je tapas eten, maar dat is niet Aziatisch.
Dank jullie wel! Super! Ik ga ook nog even op zoek of er een leuk theater is met een leuke voorstelling of ergens een (jazz? Klassiek?) concert..