Overnachting Efteling

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Blaadje, 4 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Na een hele dag Efteling is mijn ervaring dat ze heel moe zijn en als een blok in slaap vallen. Je kan dan wel als ouders zijnde splitsen en slapen bij de kinderen. Maar het is heel prijzig, wellicht als je even wacht dat de kinderen iets ouder zijn het wel beter gaat. Dan hebben de kinderen er ook meer herinnering aan. (Bij mij gaat die vlieger niet op, omdat er 5 jaar leeftijdsverschil tussen zit).

Blaadje vindt dit leuk.
  2. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Eens hoor! De jongste wordt volgend jaar 3 dus misschien gaan we voor die tijd gewoon eens een dagje proberen. Of toch in meivakantie naar Florida (ook daar nog gratis bij Disney)

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Dagje is sowieso leuk en als je dan een kortingscode hebt (verjaardag/ Albert Heijn) dan valt het qua kosten reuze mee. Mijn jongste was dit jaar ook 2 toen we gingen, hij vond het geweldig!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Wij zijn naar het Poorthuys geweest toen het net open was en nog leuke aanbiedingen had. Een jaar ofzo later naar het Landhuys, was nog te doen, maar al wat duurder. En inmiddels kwam Klaas Vaak ook niet meer elke avond, er was vanalles kapot in het zwembad, beperktere openingstijden enz. En dat Boshuys vonden we wel een donker hol, vond het Poorthuys leuker.
    Vervolgens mochten we nog eens met een bedrijfsuitje met gezin naar de Efteling en toen hebben dat hotel in Kaatsheuvel geboekt. Was prima voor een nachtje en de kinderen vonden het daar ook prima.
    Volgens mij heet dit hotel De Kroon en het ligt op loopafstand van de Efteling.

Blaadje vindt dit leuk.
  5. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Wij zijn naar Bosrijk, het Poorthuys geweest. We hadden wat te vieren, dus het mocht ook wel ietsje duurder zijn dan we normaal gedaan zouden hebben. Wij hadden de vroegboekkorting. Dat maakt het net wat leuker.

De 2 kamers waren op zich wel fijn. Het zithoekje ook. Ook dat je in het gebouw zelf kunt ontbijten en dan nog even terug om je tanden te poetsen en spullen te halen. Wij waren er 3 dagen in een erg rustige periode, dus we hadden ook tijd voor het zwembad. Ook fijn dat het dichtbij was. We hebben ook een avond in het hotel gegeten. Dan is het wel fijn als je na zo'n lange dag vrijwel direct weer in je kamer bent.

Athina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina