Toen het winter was, had ik zin aan de zomer, nu is het zomer, en nu heb ik weer zin aan de winter, lekker gezellig op de bank, kaarsjes aan, dikke trui aan.. ik ben dan wel een koukleum, maar hou echt van gezelligheid! En misschien is het dit jaar nog erger, ook omdat ons baby in de winter geboren word.. Wie heeft er ook zon zin aan de winter?
sorry nee, ik hoop altijd dat het weer lekker weer word. heel warm hoeft van mij niet. ik ben dol op de lente vooral. Nee de winter is me te koud. een keer sneeuw vind ik leuk, maar na een paar dagen heb ik dat ook wel gezien haha! maar als je kindje in de winter komt kan ik me heeelemaal voorstellen dat je zin hebt in de winter
Neeeeee laat die koude winter nog maar ff weg blijven ... Ik krijg alweer de kriebels als ik er aan denk hahahah .. nee geef mij maar de hitte van de laatste tijd lekker rond dwarrelen op het strand heeeeerlijk
heeeerlijk...om 5 uur lekker donker en dan al de lampjes en kaarsjes aan..open haard aan...potje thee na het eten ( ZUURKOOL!!!!)en dan met een dekentje op de bank samen....OOooooo en van de winter samen met onze baby op de bank liggen.... Maar de zomer is ook leuk hoor! x
Ik vind de winter (en herfst) heerlijk! Mensen kijken me altijd raar aan als ik dat zeg hihi! Lente heeft zeker ook wat hoor (vooral als het dan nog niet zo heet is) en tuurlijk vind ik het lekker om in de zomer op vakantie te gaan, bruin te worden, terrasjes etc maar ik ben wel meer een winter-iemand! En ja ons kleintje komt waarschijnlijk in de herfst strakkies En idd die gezelligheid, kaarsjes, leuke winterkleding, stampotten, feestdagen...ik hou er wel van
ik ben gek op de winter maar nu nog niet hoor.... geniet van het mooie weer lekker buiten zitten, langer licht, bbq-en etc. moet wel bekennen dat ik van de week al nieuwe kleren voor de winter heb besteld
ik vind de winter ook leuk hoor. vroeger donker enzo. gezellig feestdagen. alleen na oud en nieuw hoeft het van mij niet meer. dus van oktober tot januari hier hahaha
Oh ik herken het gelijk, zat van de week te denken dat ik zin had in het versieren vd kerstboom hahaha. Als het winter is wil ik zomer en andersom
Pff nee, alsjeblieft niet! Het liefst was ik lekker een trekvogel die het mooie weer opzoekt! Bah, ga je 's morgens in het donker naar je werk en zodra je thuis komt is de zon ook alweer onder.. Nee, niks voor mij!
Jaaaa! Doe mij ook maar winter. Ik ben niets waard met warm weer, veel te duizelig. Ik hou wel enorm van de winter en de gezelligheid. Heerlijk!
Ik heb dat ook altijd, maar nu nog niet! Ik ben nog niet klaar met de zomer (de winter duurde veel te lang dit jaar!)
Best veel mensen die alweer zin hebben aan de winter.. 1 voordeel vind ik ook.. geen ongedierte haha! ik had echt vandaag zoiets van: straks alleen augustus nog, en dan word het alweer eerder donker etc.. haha..
ik ook maar durf dat nooit te zeggen. mensne kijken me dan altijd aan of ik een gaatje in mn hoofd heb
Ik heb er wel zin in. Lekker vroeg donker, kaarsjes aan, gordijnen dicht, pot winterthee, lekker lang in bad...
Ja, ik heb dat ook altijd. Terwijl ik niet van de kou houd (vind het niet erg als het koud is, zolang ik er niet doorheen hoef). Nu heb ik helemaal zin in de winter, omdat ik dan uitgerekend ben. Als ik zwanger ben en het is zomer, vind ik dat helemaal niet fijn.
Ik heb nog trauma's van afgelopen jaar Neeeee, nog even niet voor mij! Maar ik begrijp wel je verlangen naar "gezelligheid"
dat heb ik dus ook, sowieso vind ik alle seizoenen te lang duren, herfst en lente mogen ze van mij afschaffen en dan 2 keer zomer en 2 keer winter in 1 jaar. Ik houd wel van afwisseling.
voor mij ook even niet hoor! En vooral met die ijsbanen in de straat ! pff...dit is veel lekkerder! Heerlijke zomer! Maar gezelligheid in de winter, dat is waar!