Kijk eens op de site van Hoogenboom vakantieparken, Landal, Center Parcs of De Roompot. Zekrt bij de Roompot heb je leuke betaalbate parken waar je ook met een baby prima naar toe kunt!
Hmm, hangt er vanaf wat je wilt doen. Nederland of buitenland? In de zomer of buiten het seizoen? Tent, hotel, huisje, appartement?
Wij zijn toen de jongste 6 maanden was naar landal geweest naar het land van bartje in drenthe. We hadden een hele mooie luxe boerderij met alles erin wat je je maar kan wensen en waren voor een midweek net geen 500 euro kwijt. Dit was wel de week voor sinterklaas dus laagseizoen. Denk als je nu wilt gaan dat je het beste een lastminute kan doen of even op vakantieveilingen kijken.
Kijk eens op Weekendje Weg in Hotels en Bungalows - Weekendjeweg.nl Is niet alleen voor weekendjes , ik heb er zelf al een aantal keer leuke arrangementen kunnen boeken. Soms last minute, soms wat langer vooruit gepland, maar wel altijd zeer goed geprijsd
hmm wij vonden roompot dus tegenvallen...het huisje dan... Al is CP wat duurder toch zou ik daar voor kiezen...je hebt meer entertainment en het leuke plaza...het is wat duurder maar wel leuker!
Ok, eigenlijk kan alles wel dus.. Al lijkt een tent me niet handig. Zoek iets in NL om er even tussenuit te zijn, niet al te duur maar wel comfort ivm de baby. Zijn er geen leuke dingen naast de "standaard" parken?
Veel dingen zijn toch wel duur.. voor ons dan. We hebben een tegoedbon gekregen van familie (een eigengemaakte, komt erop neer dat zij tot een bepaald bedrag betalen) Ik ga denk ik vragen of we het tegoed ook volgens jaar eens mogen gebruiken, lijkt me handiger ivm leeftijd van ons kindje. En dan kunnen we ook wat meer ondernemen, minder slaapjes/voedingen. En dan voldoet een minder luxe kamer ook wel.