In mei gaan we zeven dagen naar Centerparcs de Eemhof. Op internet vind ik wel info over het kinderbedje daar, maar het is soms onduidelijk over welk type huisje het gaat en of het gaat over voor of na de renovatie van de huisjes. Wij zitten in een standaard huisje, de Comfort Cottage. Is er iemand dit jaar in dit park geweest die ervaring heeft met het kinderbedje, de kinderstoel en de box? Wat kan ik verwachten? Is het bedje geschikt voor een kindje van dan zes maanden? Ik maak me er opeens een beetje zorgen over of ons mannetje daar wel zal gaan slapen. Bij boeking ging ik er eigenlijk automatisch vanuit dat kinderbedje gelijkstond aan houten ledikant met normaal matras. Maar misschien is het wel een campingbedje of iets dergelijks? En zo ja, is het dan slim om een extra matrasje mee te nemen om erin te leggen? Moet ik me bij de box een normale box voorstellen zoals je die thuis ook hebt? En wat voor kinderstoel is er daar?
alle huisjes op de eemhof zijn gerenoveerd. Dus je krijgt zeker een gerenoveerd huisje. Kinderstoel = goed genoeg. campingbedje was gewoon goed. Box is een uitvouwbaar ledikant zeg maar. Functioneerde ook goed. Wij waren in november. Mijn zoontje was toen 9 maanden dus. Maar was allemaal goed genoeg.
o de kinderstoel is een plastic geval die je op kan klappen. Met een rond blad. Maar is gewoon goed hoor voor een kindje van 6 maanden.
Dus als ik het goed begrijp is er zowel een campingbed als een houten box/ledikant. Kun je dan de box eventueel ook als bedje gebruiken? Zat daar een matrasje in? Ik begreep dat je voor de box nog wel een kleed mee moet nemen, dus kan me zo voorstellen dat er dan geen matrasje bij is. Maar als het past nemen we desnoods ons eigen matras mee...
je hebt een gewoon spijlen-bedje geloof ik en een opklapbare box.. dat is net zoiets als een campingbedje,maar dan in boxvorm.
De kinderstoel vind ik dus helemaal nix voor een 6 maanden oud kind... Mijn jongens waren net een jaar en die kinderstoel was echt veel te groot!!! Ik neem altijd zelf mn kinderstoel van ikea mee... Bedjes daar zijn prima maar wel zelf lakens enzo meenemen want die zitten er niet bij...
we hebben in 1 van de 3 CP een ikea stoel gehad,hadden hem net zlef meegenomen... in de meeste CP is niet meer een box en een bed, wel altijd een plastic matras. Ik neem altijd zelf mijn aerosleep en slaapgoed mee. Waskussen neem ik ook altijd mee. Het bed is een ledikant met spijlen die je ook als box kan gebruiken. 1x hebben we ook een dicht campingbedje gehad maar dat is toch iets minder schoon vond ik. De stoel zou ik zelf niet gebruiken voor een 6maanden baby, ook niet de ikea stoel. Ze kunnen dan nog neit goed genoeg zitten. Wipper mee zou ik zeggen Wij gaan in juni naar de erperheide, heb er zin in! veel plezier, Miek
Wipper is een heel goed idee! En waskussen gaat hier ook nog steeds mee!!! Wij gaan over 6 weekjes weer een midweek naar de kempervennen
op de Kempervennen hadden we een waskussen op een standaard, kon ook het babybad op. Onding, ik doe het liever op tafel. Huisje is al niet al te groot... Maar vond het een prachtig park en je kon er heerlijk wandelen!