Ja de crisis is goed toegeslagen en ik ben L*L ik wordt wegbezuinigd. Heb t gisteren gehoord. Geluk dat ik vast contract heb dus ze moeten een nieuwe plek zoeken. Maar ben er wel kapot!! van Ik werk in de ouderenzorg als activiteitenbegeleider. Dacht eindelijk me plek gevonden te hebben en heb wat opgebouwd. Nee het is first in last out. :x En dan werk ik er al 3 jaar. Zoek even mensen om mee te kletsen. Ik hoop zo op een mooie plek maar ben bang dat ik ongustig kom te zitten met de afstand van me werk naar huis. Dat ik straks oudbollige collega;s heb enzo.
He wat naar!! Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar het lijkt me absoluut niet fijn als je gedwongen weg moet en ergens anders opnieuw moet beginnen. Succes!
Last in, first out mag volgens mij helemaal niet meer. Ze moeten een afspiegeling maken van het hele bedrijf. Laat je even goed informeren voordat je ergens mee akkoord gaat! Zo mocht ik weg na 7 jaar ergens gewerkt te hebben, terwijl er een hele rits mensen na mij gekomen waren. Niets aan te doen...
reorganisatie Ik heb de OR ook al geraadpleegd en zo mag dus alles weer wel. Ben er echt ziek van. Ook omdat ik geen idee heb hoe lang t duurt tot ze wat voor me vinden.
Ik lig er per eind december dit jaar ook uit! Ik werk in Amsterdam, in de sociaal culturele sector. Ze gaan in Amsterdam miljoenen bezuinigen. Dus ook bij ons in de organisatie gaan er veel koppen rollen. Grappige is dat de managers die allemaal dubbel werk doen en mega veel verdienen wel allemaal hun baan behouden! Maarja, dan maar wéér op zoek naar nieuw werk!
assi dat is helemaal k*t dan mag ik niet zeuren. Ik heb me contractje. sociale werkvelden hebben het echt slecht Wat denk je dat je gaat zoeken of mag je even tijdelijk een uitkering krijgen?
Wat voor werk doe je precies? Mijn vriend en ik werken allebei in het welzijn, en wij houden ons hart ook vast!