Wie kan me helpen? Ik twijfel naar welk park ik wil gaan. Hebben jullie ervaringen met beide of een van de parken dan zou ik die graag willen horen. Het word een chalet voor 5-6 personen. Hoe is bv het zwembadwater? Hoe zijn de voorzieningen voor de kinderen? Is het park zelf leuk om doorheen te wandelen en omgeving? Wij vinden het heerlijk om te wandelen... Hebben jullie tips? Ik hoor het graag
Ik ken alleen beach resort. Daar zijn wij zes jaar geleden. Op zich leuk park. Lekker restaurant. Kinderclub. Maar wat er tegenviel was de kou van het zwembad. Wij gingen speciaal daarheen omdat het subtropisch zou zijn. Nou wij kwamen er bevroren uit. Dat is voor mij een reden daar niet meer heen te gaan. Die andere geen ervaring mee
Oh jee wij nemen een 1 jarige mee dus het water moet goed zijn.... Ik lees verschillende dingen over beide parken... Ik denk zelf dat hunzedal leuker is voor kinderen.
onze knul was toen ook paar maanden dus wij zijn echt heel kort maar in het water geweest mijn ex die best die hard is qua kou kwam ook echt na 10 minuten blauw het water uit. maar als ik de recensies lees komt dat niet heel erg veel naar boven. maar de recensies van hunzedal zijn toch beter. al ben ik zelf gewoon ook geen roompot fan liever landal is toch net even beter allemaal
Klopt landal is altijd in orde we willen gewoon eens roompot checken Ik vindt wel vaker terug bij reviews dat het zwembad beach resort minder is. Het is in principe ook alleen een groot golfslagbad?
Hi Ts, ik ken het roompot beachresort zelf niet maar wel het zwembad. Wij zaten namelijk in Roompot de Banjaard en toen mochten we vorige zomer gebruik maken van het subtropisch zwemparadijs van beach resort. Ik kon me niet herinneren dat het koud was....wel OUD!! en een beetje vies en schimmelig. Het heeft een groot golfslagbad inderdaad met 1 grote glijbaan en dan nog een kleiner bad wat ik overigens wel warm vond en waar je ook naar buiten kon door van die plastic flappen maar goed, ik vond dat dus allemaal erg oud en vies...je moest gewoon niet omhoog kijken etc...gewoon niet onderhouden, afbladderende verf en zo....tja al die parken gaan gewoon een beetje achteruit natuurlijk, niets is meer nieuw maar goed...likje verf zou geen slecht idee zijn. Hunzedal ken ik niet helaas maar volg je gevoel. Roompot de Banjaard vonden wij wel heeel erg leuk. Mooi opgezet park, ook wel wat oudere huisjes maar wel ruim opgezet en net achter de duinen, prachtig strand, veel speeltuintjes. Zwembad kleiner maar je mag dan dus naar de Roompot beachresort om te zwemmen gratis. In de Banjaard kan je binnen het park al mooi wandelen al dan niet over een mooi pad door de duinen bij de zee. We vonden dat er ook veel te doen was in de omgeving....spelen en eten bij De Jonge Johannes (Molen) in Vrouwenpolder en een bezoekje aan Veere. Veel succes met je keuze!
Dank je charlie voor je reactie 😉 dat is ook iets wat ik minder vindt, veel parken mogen komen zwemnnen bij beach resort. Lijkt me erg druk dan. Ik denk dat hunzedal misschien ook fijner is omdat je meer vrijheid hebt wat betreft en een baby en 2 meiden van 4 en 6 en rustig kunnen zwemmen met de jongste. Zon golfslagbad is wel even leuk maar niet de hele tijd. Maar een baby bad is er dus ook niet?
Hoi, er was ook wel een babybad hoor, kan me het niet zo goed herinneren want het was er inderdaad mega druk! En dat golfslagbad was best 'heavy' voor kleine kinderen (en voor mezelf ) dus je moest wel opletten. Ik zou dan voor Hunzedal kiezen denk ik.
Hunzedal heeft, vinden wij, een echt leuk zwembad met apart dreumes/peuter gedeelte. Voor de grotere kinderen glijbaan, stroomversnelling, doorgang naar buiten. Erg leuk. Animatie leuk, leuke knutsel activiteiten, kinderdisco, Koos Konijn. Speelvijver met strand. In de omgeving veel leuke uitstapjes voor jong t/m oud.
Roompot beach resort is ons vorig jaar redelijk bevallen. Vooral omdat we echt superdicht bij het strand zaten. Zwembad was oud maar niet extreem koud. Het restaurant was alleen slecht, vooral de bediening. Erg jammer want je moet dan de auto in om leuk te gaan eten. Dit jaar voor ons weer gewoon naar een camping in Frankrijk.