Overnachtingshotel Frankrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamanama, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij gaan in de zomervakantie naar de Dordogne. Wij willen op de heenweg graag overnachten rond Orleans. Wie weet een leuk overnachtingshotel of camping waar we een stacaravan voor 1 nacht kunnen huren?

2. jopuck

jopuck Lid

15 aug 2008
    93
    0
    6
    Rijssen
    Wij zijn vorig jaar ook naar Dordogne geweest en hebben ook overnacht in Orleans bij Formule 1 hotel.
    Deze ligt vlakbij de snelweg, maar heeft verder geen bijzonderheden. Puur voor overnachten is het prima en goedkoop.
    Ga je toevallig naar een park van Beter Uit vakatie?

Groeten, Jopuck

3. Lentes

Lentes Niet meer actief

Lees even mee, ook opzoek naar een hotel voor heen en terug.
    Wij zoeken een hotel waar een kinderbedje bijgezet kan worden op de kamer (die optie zie ik tot nu nergens als ik zoek..?)

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @Jopuck: ja, Formule 1 ken ik wel. Vind het alleen jammer dat je geen eigen badkamer hebt en zou graag met z;n viertjes op 1 kamer liggen. Zoek dus eignelijk een hotel met een familiekamer.
    En nee, we gaan niet naar een park van Beteruit,helaas..

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

formule 1 hotel in beaune, paste wel een campingbedje op onze kamer.
    wel krap, maar voor 1 nachtje prima te doen. Maar weet niet hoe het met de andere filialen zit.
    let wel op: je hebt een 2 persoonbed, met boven het gezichtgedeelte een 1 persoonbed. Weet niet of je andere kindje wel al op een hoogslaper kan.

Etap is ook zo'n formule volgens mij. Volgen mij zelfs van dezelfde keten. Maar daar weet ik verder niks van.

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Bij Etap zeker en bij formule1 is het wel mogeljk een eigen toilet/douche op de kamer te hebben. Maar het is beperkt beschikbaar.

8. Lentes

Lentes Niet meer actief

accorhotels.com is een handige site, kun je op je route zoeken.

Alleen lijkt het erop dat er nergens een kinderbedje bijgezet kan worden? Vakantiebestemming geregeld met kinderbedje dus die wil ik graag thuislaten..

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Bij ons gaat de jongste wrs. niet meer in een kinderbedje en anders is het idd al op bestemming aanwezig.
    Ik zoek dus een familiekamer met 4 bedden. Mercure zit al vol...
    Heb nu iets anders geboekt, maar kan kosteloos geannuleerd worden.
    Wie heeft er nog tips!

Deel Deze Pagina