waneer beste tijd om vakantie te boeken?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Troelala21, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

We kunnen dit jaar eindelijk eens een midweek/weekje weg. Nu heb ik al verscheidene dingen gezien maar vraag me af of het slim is om nu al te boeken? is het niet zo hoe dichter je bij de vakantie komt hoe goedkoper het word? of bazel ik nou weer iets heel doms? Waneer is het het slimst om een vakantie te boeken?

(ps het gaat niet om een vliegvakantie na het buitenland)

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik denk dat het weinig uitmaakt. Ik verhuur zelf een chalet in Italië en als er nu al een redelijk bod gedaan wordt, verhuur ik het meteen. Maar ik weet van andere chaletverhuurders dat die geen cent van de prijs afdoen, dan hebben ze nog liever dat het leegstaat. Scheelt misschien ook wel dat hun er veel meer hebben en wij maar eentje.

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik zou gewoon nu boeken nu heb je alle keuze en vroegboekkorting, straks heb je die niet meer dus volgens mij betaal je dan alleen meer (op de zogenaamd last minutes na want die zijn ook niet meer zo goedkoop en beperkt qua aanbod)

Ik zou gewoon lekker gaan kijken, bij D-reizen mag je nu alles nog omboeken dus als je iets boekt kan je omboeken als je nog iets leukers vind en geloof ik ook geen aanbetaling!

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Het ligt er denk ik ook aan waar je boekt.
    Bij Center Parcs is er een speciale vroegboekkorting die hoger is naarmate je eerder boekt. Daarom hebben wij de vakantie deze maand al geregeld voor augustus.
    Maar tot het laatste moment wachten kan ook weer veel korting opleveren. Ik ben zelf alleen maar van de zekerheid en wil vantevoren weten waar ik aan toe ben, niet pas op het laatste moment ;)

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja dat zoiezo ook als we wachten weet ik ook dat we gewoon NIET op vakantie gaan (eigen zaak) dan blijft ie werken, als ik boek dan gaat ie tenminste LOL!!

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Dat hebben ze bij landal dus ook....wij willen graag na een park van hun in augustus. Man kan helaas alleen in de bouwvak vrij lekker prijzig dus, dus zit echt even te kijken wat we kunnen doen...

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het beste is denk om vlak van te voren nog een vakantie uit te zoeken een last minut of zo iets is vaak stukken goedkoper en kijk eens op vakantieveilingen daar kan je zelf een deel van de prijs bepalen en ze hebben ook verschillende aanbiedingen. Goed in schatten wat je er voor kwijt wilt.

Hier ik heb het niet breed. En dit jaar ga ik ook niet opvakantie maar al zou ik maar iets over hebben dan zou ik deze keuze.s maken.

Succes er mee het leukste aan vakantie vind ik alleen al de accommodatie uit zoeken geeft al een speciaal gevoel.

Deel Deze Pagina