Het lijkt mij gezellig om aankomende week in de vakantie een dagje weg te gaan met man en dochter. Dochter is 21 maanden, dus nog klein. Heeft er iemand goede tips voor een leuk dagje, is Plopsaland bijvoorbeeld leuk of Wunderland Kalkar?
Ik denk dat je meisje daar nog veel te klein voor is om daar echt van te genieten. Hebben jullie niet een leuke indoorspeeltuin? Of een kinderboerderij oid? Ik maak daar mijn jongste al wel heel blij mee
Ik denk ook dat ze mas te klein is. Wij zijn met 2e verjaardag van zoontje naar tivoli bij nijmegen geweest, hij was net 90 cm en mocht in achtbaantje. Maar er zijn ook leuke attracties voor kleinere kindjes.
Efteling, indoorspeeltuin, dierentuin, zwemmen, kinderboerderij, naar het bos.. Allemaal favoriet hier
Ga naar iets wat je zelf ook leuk vind Wij zijn vorige week naar de Beekse bergen op sarafi geweest. Voor zoonlief is een kinderboerderij natuurlijk net zo leuk/leuker maar hier konden wij ons ook een dag vermaken. Een pretpark vonden wij minder leuk omdat je dan telkens alleen in de attracties moet. En een indoorspeelparadijs is ook superieur voor je kindje, maar zelf word ik er altijd knettergek 😋
ze zal in veel dingen nog niet mogen qua attracties de efteling is wel leuk of naar de dierentuin ballorig
Het Nijntje museum in Utrecht is dan misschien wel een idee Is binnen dus ook geen last van slecht weer