Hallo Dames, Wie heeft interesse in het overnemen van meisjeskleding? Mijn dochtertje is afgelopen maart geboren maar is redelijk aan de lange kant. Dus als je gaat bevallen eind januari, februari of maart dan zouden alle kleertjes passen. Ik heb al heel wat weggeven aan een goed doel maar vind het toch een beetje zonde van al die mooie kleertjes en er is vast iemand die ik er erg blij mee kan maken. Ik ben nu alles aan het sorteren ivm met onze verhuizing dus bij interesse kan ik alles per maat inpakken en apart leggen, zo niet dan gaat alles gewoon in een soort van zak van Max maar nogmaals vind het zo jammer! Maat begint bij 62/68. De echte babyspulletjes zijn al weg zoals rompers, boxpakjes enz. Het is teveel om foto's te plaatsen maar bij serieuze interesse wil ik best wat in mij album zetten of mailen. Meeste kleding is van de TH, RL en GAP.
Hoi Anice, Ik heb wel interesse maar ik zou wel graag wat foto's willen zien als dat kan, dus misschien kun je me wat mailen? Stuur me anders even een PB?
hallo anice! heb je ook kleertjes in maat 80? zo ja heb je er eventueel een foto van en hoeveel wil je ervoor hebben?