Ik zou graag ergens een abonnement afsluiten waar ik, legaal, boeken voor de ereader kan downloaden. Bij bol.com kan zoiets, maar dat is specifiek voor de Kobo, en ik heb een Sony. Bookchoice schijnt ook goed te zijn maar daar 'krijg' je maandelijks een aantal boeken. Daar kan je dus niet kiezen en dat wil ik juist wel. Hoeft overigens geen onbeperkt abonnement te zijn, een paar boeken per maand is genoeg. Welk abonnement hebben jullie?
Heb ik ook naar gekeken. Begrijp alleen niet hoe ik de bestanden naar een epub bestand overzet. Krijg het binnen als acsm bestand. Daarnaast ben ik op zoek naar een aantal boeken die niet in de lijst van de bieb staan helaas!
Deze; Alles wat vaststaat verdampt; Darragh Mckeon Dagboek van een geisha; A. Golden De nootjes van het huwelijk; Aysel Caliskan Schaduwduikers; Robert Kurson Door mijn ogen gezien; Mohamed Mouhdad Shantaram, Gregory David Roberts.
Verder nog suggesties? Ben anders geneigd om mijn Sony in te ruilen voor een Kobo. Daar kan je vlgs mij meer mee (oa abbo via bol.com)
Ooh, deze vond ik zo mooi. Heb altijd al een fascinatie gehad voor Chernobyl, maar in dit boek kom je ook te weten hoe het voor de mensen zelf was. Hoe ongelooflijk het is dat er zo veel mensen zijn omgekomen en besmet puur en alleen vanwege het feit dat er pas zo laat alarm werd geslagen. Ook de naïviteit komt aan het licht. Prachtig mooi boek. Vind het jammer dat er niet meer aandacht is besteed aan dit debuut.
Ik heb geen kobo maar lees op IPhone. Ik kan gewoon boeken kopen bij bol en ze op mijn IPhone lezen. Of bedoel jij iets anders?
Ik wil ze echt op mijn ereader kunnen lezen. Ik lees erg veel en van veel lezen op telefoon of iPad krijg ik last.
Ik heb mijn Sony dus ingeruild voor een Kobo om Kobo plus van Bol te kunnen gebruiken. Ben er erg tevreden over, ze hebben veel (leuke) boeken.