Vanochtend trof ik Dani aan met vooral aan 1 wang rode plekken. Vanavond waren er ook wat plekjes onder zijn kin. Hij is een beetje verkouden en verder niet ziek, het voelt een beetje ruw.. Ik smeer het elke dag in dus uitdroging van weer en verwarming lijkt me niet echt het geval Herkent iemand dit? Bekijk bijlage 189075
ja mijn dochter heeft op t moment net zoiets.. Ook ruwe plekjes, maar ook een paar bultjes op haar gezicht.. ik heb alleen geen idee wat t is. Ze is er verder ook niet ziek van..
ja mijn meisje heeft het ook , alleen op haar rechter wang ik dacht dat het van de tandjes af kwam maar heb eigenlijk geen idee wat het is
net ff op wikipedia gekeken, goh die wangfoto lijkt wel heel erg op wat Dani heeft, het is tot nu toe echt alleen op de wang en 1 vlekje op zijn been (die zit er al een hele week) Ik hou t gewoon ff in de gaten en houd het lekker vet (misschien toch weersverandering??, hopen we maar)
Dit is van gister op z'n verjaardag, hoe drukker het werd hoe roder zijn wang werd en dat kan dus bij de 5e ziekte staat er op zo'n site, ik hou het ook even in de gaten. Z'n lichaam kijk ik morgen even goed na.
ow ja is ook best rood.. Hier lijkt zn wang al iets minder te zijn, maar zit nu wel op beide wangen.. allebei redelijk licht, maar zag net wel rode plekjes in zijn hals. Verder nog nergens gelukkig (nog gefeliciteerd he )
Is het geen eczeem? Lijkt er best wel op. Mijn dochtertje zit helemaal onder nu met dit weer.. (ook terwijl ik 4 keer per dag met vette creme smeer..)