HELP, ik weet t niet meer.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby S, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby S

baby S Actief lid

18 feb 2013
    169
    1
    0
    mama zijn
    Zeeland
    zoals de titel het al zeg ik weet het niet meer, mijn zoontje huilt alleen nog maar zodra ik hem in bedje leg. Dit is nu al een week zo.Bij hem blijven op zn kamertje werkt niet troosten terwijl hij in zn bedje ligt ook niet. Als hij huilt ga ik er niet gelijk naar toe. Hij krijgst echt en krijg hem alleen getroost als hij in de draag doek zit.
    Weet het niet meer...:(

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als hij huilt ga je er niet gelijk naartoe, maar je wacht tot hij overstuur gaat krijsen?!?

Als hij rustig is in de draagdoek, zou ik hem eerst nog lekker in de draagdoek houden....

3. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter huilt ook vaak als we haar in bed leggen. Ik probeer het elke keer weer, een enkele keer lukt het haar om zelf in slaap te vallen, maar meestal begint ze te huilen. Ik pak haar dan direct op en wieg haar, totdat ze slaperiger is en probeer het dan opnieuw. Ik laat haar nooit huilen, hoe meer ze overstuur raakt, hoe moeilijker ze in slaap valt.

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Eerst sliep hij wel makkelijk(er)? dan klinkt het als een fase, misschien sprongetje?
    Lekker bij je nemen dan!

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Klopt het dat hij 3 mnd is?
    Lekker troosten en knuffelen. Misschien blijft het nog wel een poosje zo..hoop niet dat je hem dan nog maanden in bed laat huilen.
    Hier is het nu alweer feest. Maar ik vind het sneu als zulke kleintjes in bedje moeten huilen.
    Oplossing is dus: bij je houden. Maar dat had je zelf ook al ontdekt dmv de draagdoek:)

6. baby S

baby S Actief lid

18 feb 2013
    169
    1
    0
    mama zijn
    Zeeland
    #6 baby S, 19 dec 2013
    Laatst bewerkt: 19 dec 2013
    Hij is inderdaad 3 mnd en laat het niet langer dan 5 min huilen hoor dat vind ik zielig :). En als hij krijst pak ik hem gelijk op.

@ me26 eerst sliep hij super overdag en snachts, hoop dat het een sprongetjes is

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    - rust en regelmaat en wakker in bed leggen en weggaan gelijk
    - osteopaat kan uitkomst bieden

Bij jezelf houden kan ook hier ervoor niet gekozen omdat het niet te doen is gewoon ik wil ook leven en rusten en ik wil later geen probleem weer met niet slapen kunnen alleen.

Deel Deze Pagina