Hallo 2 vraagjes: Mijn kleine meisje heeft een beetje een slechte start gehad door suffig zijn ivm een te hoog Billirubine gehalte. De borstvoeding kwam toen niet super op gang en ben dus gaan kolven. Nu stroomt het zo hard dat mn meisje het amper weg kan sliken en wss daarom spuugt! Ik durf niet meer zo goed te kolven, doe dit enkel nog voor ik ga slapen omdat ik anders wakker lig van de pijn in mn borsten. Wel masseer ik ze een beetje leeg vlak voor en vlak na het voeden, om de ergste druk er af te halen zeg maar! Heb je misschien nog andere mannieren zodat ik niet bang hoef te zijn dat mn kleine meid het niet bij kan houden? Ze komt namelijk ook niet goed aan en ben bang dat het hier aan ligt... Ik heb door omstandigheden (ziekenhuis bezoek enzo) niet al te goed gegeten (wat meer junkfood enzo) kan dit kwaad voor mn melk? krijgt mn meisje nog wel alle voedingstoffen binnen als ik slecht eet? Alvast heel erg bedankt!
Beste Vagans, Je melk is gewoon van een goede samenstelling, maar wel belangrijk voor je eigen gezondheid om goed en gezond te eten zodat je energie overhoudt voor jezelf. Wat betreft je melk wellicht een idee om met een LK te overleggen (of te bellen met een vrijwilliger van VBN of LLL) om te kijken wat er eventueel anders kan en of de groei inderdaad niet helemaal goed is.
Bedankt voor je antwoord! Ik was al helemaal bang dat ik mn kind ook broodjes kroket zat te voeren hihi Ik heb in het ziekenhuis idd al overleg gehad met een LK maja nu thuis ga je toch weer zitten twijfelen Ik zal is kijken miss dat ik idd nog wel iemand bel Bedankt voor je reactie!