Mothers en Vogue??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door tupp, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik koop eigenlijk nooit speciale borstvoedingskleding omdat ik gewoon met het 'twee laagjes systeem' werk. Maar dat lukt niet zo makkelijk met een jurkje en ik mis het eigenlijk wel om af en toe lekker een jurk aan te doen. Nu zag ik op de site van mothers en vogue wel een aantal leuke jurken staan. Maar dat is in Singapore en ik heb eigenlijk nooit iets uit het buitenland besteld. In de Nederlandse webshops vind ik niks naar mijn smaak. Iemand ervaring met deze site?

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    en gewoon een overslagjurkje en daaronder een hemdje?

ik heb wel ervaring met het kopen van kleding via webshops uit het buitenland... namelijk dat het soms eindeloos lang bij de douane blijft liggen en dat je dan een hoge toeslag moet betalen meteen contant bij de bezorger en als je geen contant geld in huis hebt, neemt hij je pakje doodleuk weer mee :( Maar soms gaat het ook gewoon goed, blijkbaar nemen ze alleen steekproeven ofzo, of glipt er een hoop langs? Het is mij een raadsel.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hmmm, klinkt niet echt aantrekkelijk. En ik bedacht net ook nog: ik ben vrij lang en er staat bij de maten wel iets over omtrek maar niet over lengte. Dus waarschijnlijk sowieso niet zo'n goed idee om iets uit Azië te bestellen dan.

Met een omslagjurkje zou ik wel kunnen voeden, maar niet discreet. En dat vind ik toch ook wel fijn. Zonder gedoe met doeken enzo. Onze zoon gaat daar alleen maar kiekeboe mee spelen. :)

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Maar ik heb gewoon zo een overslagjurk met een hemdje eronder.. Dan doe ik het hemdje omhoog en de omslag een beetje omlaag... Super discreet hoor, je ziet echt niks! En ik heb cup G momenteel dus het wil wat zeggen ;)
    Deze heb ik bijvoorbeeld speciaal voor de bv-tijd gekocht. (mogelijk niet je smaak maar ff als voorbeeld) Elegante jurk | Anna van Toor

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ah, oké op die manier. Ik zag het niet helemaal voor me. Is het geen gehannes om je hemdje omhoog te krijgen dan? Of gebruik je een korter hemdje ofzo? Ik heb van de zomer wel iets met zo'n neklijn gehad en daar droeg ik dan zo elastische sportbh onder. Die kon ik makkelijk omhoog schuiven.
    Voor van de winter zoek ik eigenlijk wel iets met een wat hogere halslijn. Maar misschien moet ik ook gewoon niet te kritisch zijn. Ik schat dat het toch maar voor 1 winter nodig is. En m'n andere jurkjes kan ik natuurlijk alsnog wel aan op werkdagen.

6. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Ik koop de meeste borstvoedingskleding bij Boobs-'n-Burps. Zij hebben ook een webshop, leveren ook in NL, en ze verkopen Mothers en Vogue. Neem ze wel 1 maatje groter dan je gewend bent, want ze vallen klein.

Je vindt soms ook stukken van dit merk via Amazon. En op de site van MeV staat waar het in NL wordt verkocht: Borstvoedingscentrum Delft, Ik ben Mama, en Smooze Speciaal voor Mama.

In elk geval een aanrader, dit merk. Ik draag er trouwens een shirtje van as we speak ;)

7. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zelf draag ik bijna alleen maar jurkjes: met overslag, wikkeljurken of met watervalhals. Ik schuif het hemdje dat ik eronder heb altijd gewoon naar beneden/opzij, maar als je liever een hemdje hebt dat omhoog kan zou je misschien ook een heel kort hemdje eronder kunnen doen? Nu de cropped tops in de mode zijn heeft de h&m vast wel zoiets hangen.

De 'officiele' voedingskleding vind ik vreselijk onhandig en/of erg lelijk, dus daar heb ik geen tips voor.

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik ben volgende week in Singapore. Ik kan wel iets voor je aanschaffen en het opsturen als gift. Dan zit je niet met invoerrechten.

Deel Deze Pagina