Is het mogelijk om na 10'dgn flesvoeding alsnog borstvoeding te gaan geven? Mijn zoontje wilde de 1e dgn na de geboorte niet bij mij drinken. We hebben toen gekolfd en hem bijgevoed met een spuitje, maar dit liep allemaal niet lekker, dus uiteindelijk heb ik besloten over te stappen op flesvoeding, zodat mijn kleine iig voldoende binnen zou krijgen en er konden beginnen een ritme op te bouwen. Nu is het 10 dgn later en mijn borsten lekken nog steeds een beetje. De kleine drinkt inmiddels eindelijk goed uit een flesje, dus vroeg ik me af of het nut heeft toch nog eens te proberen aan te leggen. Is dit mogelijk, of kan mij productie nu niet meer goed op gang komen? Alvast bedankt!
Dat is zeker mogelijk: fijn om dit samen met een LK op te pakker zeker gezien de kraamzorg nu ook weg is. Ga dan zo snel mogelijk contact opnemen met een LK (kan ook op zondag!) Mijn advies zou zijn om het voeden in 1e instantie te doen met een borstvoedingshulpset. Je kindje wordt dan direct beloond voor goed drinken en ondertussen kan jou productie op gang komen (dit kan echt nog prima!) Veel succes en plezier!