Mijn zoontje is nu 4 mnd, hij heeft de eerste 2 mnd borstvoeding gehad wat prima liep, maar vanwege werk ben uk gaan afbouwen. Hij zit nu dus al een tijd volledig op flesvoeding. Tijdje geleden kreeg hij steeds 6 flessen van 150/5. Na een regelperiode zaten we sinds een paar dagen op een keurig schema van 5x 180/6. Alleen heb ik regelmatig dat wanneer ik alleen ben met de kinderen dat meneer begint te rommelen, flesjes half leeg drinken, na een uur dan weer honger hebben etc. Vandaag was ik vrij en whoppa meneer drinkt weer meerdere kleine flesjes. Tijdens de bv heeft hij nooit veel geclusterd (wat mijn dochter juist wel deed) maar het lijkt wel alsof hij dat nu met de fles wel doet. Zowel mijn moeder als schoonmoeder die veel oppassen hoor ik hier niet over, bij hun blijft hij keurig op schema, alleen bij mij maakt hij er dus een zootje van. Ik vind het verder niet een groot probleem hoor, maar vraag me wel af of dit nou aan mij ligt of dat dit een soort clustergedrag is en dus logisch dat hij dat alleen bij mij doet.
Misschien idd clustergedrag of een sprongetje. Zolang hij niet structureel over de 1 liter / 30 schepjes gaat is er niet veel aan de hand. Misschien kan je bij jou een lege borst aanbieden?