Ik geef borstvoeding en moet over 1 week gaan werken. Tot een week geleden dronk ons zoontje keurig uit de fles als ik een keer weg was, maar sinds een week dus niet meer. Hij gaat keihard huilen als hij de fles ziet, wil absoluut niet drinken en is helemaal overstuur. Ik zit echt met de handen in het haar, aangezien ik nog maar een week de tijd heb. Ik heb de Tommee Tippee (waar hij eerst wel uit dronk) geprobeerd, de avent fles, de difrax fles, een dodie platte speen (hij wil trouwens zijn gewone speentje ook niet meer). Niets helpt. Ten einde raad heb ik de lactatiekundige van onze kraamzorg gebeld, maar die zei alleen maar dat ik moest doorzetten. Ik heb alle gangbare tips (in de mond spuiten, zelf weg zijn als hij krijgt, voeden als hij nog niet zoveel honger heeft, in het donker voeden, lopend voeden, speen in borstvoeding dopen, speen in suiker dopen, speen eerst in mijn beha) geprobeerd, maar zo gauw hij de fles ziet is het al brullen. Wat moet ik hier nou mee? En heeft u ervaring met de Adiri Breastbottle (mijn enige optie, maar wel erg duur)? ' Ik kan het echt niet maken om in de ziektewet te gaan hiervoor, voor mijn eigen gevoel....