wie herkent dit?Hoe reken ik mijn cyclus uit ?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door esther1975, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1975

3 mrt 2006
    65
    0
    0
    Hoi allemaal.

Ik weet namelijk niet hoe ik mijn cyclus moet uitrekenen.
    Ik heb dit jaar zes maanden bv gegeven aan mijn kindje en op 15 juli gestopt met afbouwen.
    Op 8 augustus voor het eerst hevige ongi gekregen,en dat heeft lang geduurd tot 19 augustus.
    Daarna weer op 18 september ongi geworden en dat heeft 5 dagen geduurd.
    Nu mijn vraag,want ik voel vanaf 21okt ongi pijnen tot 23 okt en daarna heb ik klein beetje afscheiding gehad en een steeds beetje slijm met plassen en mijn buik is nu ook vanbinnen erg gevoelig en ik voel mijn litteken ook af en toe trekken. nu vandaag voel ik lichtelijk misselijk maar dat kan ook door spanning komen natuurlijk.Inmiddels heb ik drie geweldige kindjes en ze zijn alle drie met keizersnede gehaald.Wanneer zou ik kunnen testen want ik ben niet aan de pil want we doen het met condoom.
    Deze week heb ik 2 testen gedaan op 23 okt en 25 okt en allebei negatief maar zou dat misschien te vroeg zijn en wanneer is het best om te testen denken jullie?En van hoeveel dagen zou ik moeten tellen?
    Wie kan me helpen met uitrekenen?
    Wat denken jullie zou ik zwanger kunnen zijn?
    Alvast erg bedankt voor het lezen van mijn vraagjes.
    Groetjes van esther. :D

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

zou met een paar dagen weer testen, hcg verdubbeld in 2 dagen, na je zw en stoppen met bv is je cyclus nog niet helemaal op orde.. hoe je moet rekenen zou ik je niet durfen zeggen? anders fe de dokter bellen als je ongi weg blijft en je negatief blijft testen...

3. esther1975

3 mrt 2006
    65
    0
    0
    Hoi bapsie
    :D Bedankt voor je reactie en inderdaad heb ik de dokter al gesproken en hij zegt dat ik nog een weekje moet afwachten en als de :evil: dan nog niet zijn moet ik maandag langs komen dus ik ben benieuwd,en urine moet ik dan ook mee nemen.
    Ik ga morgen een test doen en vrijdag want gisteren was de z test nog negatief.
    Groetjes van Esther.

4. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Maar als je 8 aug. ongie bent geworden en daarna pas 18 sept. weer, heb je een cyclus van 44 dagen. Dat zou betekenen dat je pas 1 november weer kunt testen, als ik goed reken.

Je cyclus moet je tellen vanaf je eerste ongiedag. De datum waarop je kunt testen (NOD) moet je rekenen op de dag waarop je ongie zou moeten worden. Hiervoor ga je uit van de langste cyclus van het afgelopen half jaar. 44 Dagen dus, vanaf de eerste ongie-dag geteld.

Deel Deze Pagina