Hoihoi ik ben na mijn mk in juni weer opnieuw zwanger Maar ik wil het graag nog even stil houden en helemaal bij mij op het werk, maar ik hoop dat ik van de vk vroeg mag komen en ook een vroege echo mag hebben. Wat moet ik voor op het werk bedenken waar ik naartoe moet. Tandarts kan ik niet gebruiken daar moet ik over 2 weken echt naartoe... Wie kan me helpen?
Probleem met de ketel, uitstrijkje maken of neem anders gewoon een hele dag vrij. Dan vraagt in een keer niemand er meer naar
Ik zou gewoon de hele dag vrijnemen als je aantal vakantiedagen dat toelaat. Dan kan je ook lekker genieten van die dag en hoef je op het werk niets uit te leggen. Groetjes en succes met de echo, Josien
Ik zou ook de dokter gebruiken. Maar je hoeft toch niet exact te vertellen waarom je naar de dokter gaat of wel? Gefeliciteerd met je zwangerschap in ieder geval!
Ik zou in dat geval 1 dag vrijnemen en de andere dag een smoesje verzinnen. Ben er zelf ook niet goed in hoor, heb bij de eerste controle ook vrij genomen.