Backhome heeft het goed geregeld!! Normaal (bij NDG bijv.) moet je als je gaat verhuizen ed een mutatiekaart opsturen en dan betaal je dus elke keer administratiekosten. Backhome stuurt je een mail en dan kan je zelf een wachtwoord aanmaken, en die icm het chipnummer kan je inloggen op je eigen pagina en daar dus al je gegevens veranderen, mocht dat nodig zijn! Dit is dus idd gratis bij backhome en ik vind het een super goede service!
Ik heb 'm nu geregistreerd bij het NDG en bij BackHome.. Bij BackHome dus inderdaad gratis, bij het NDG kostte het 4,60. Ook prima te doen dus! Allemaal weer geregeld!
Waauw!! Wat een mooi beest!! Wat een mooie blauwe ogen!! Geweldig!! GEfeliciteerd met jullie nieuwe huisgenootje!!!
*zwijmel* wat een pracht hond (heb sowieso een zwak voor de sledehonden ... hebben zelf een Samojeed). Heb je het paspoort van de hond niet meegekregen van de vorige eigenaar dan? Daar zou de sticker van de chip in moeten zitten. Bij ons is dat iig wel zo en daar staat op waar en welk nummer de chip is geregistreerd ... veel plezier met je nieuwe huisgenoot ...
Zit er een stamboom bij de hond, dan is de Raad van Beheer de organisatie waarbij je in ieder de registratie van de stamboom kunt wijzigen. Chip kun je op diverse plaatsen registreren/wijzigen. Is het eentje zonder boomstam dan ben je vrij de hond te registreren waar je wilt.... behalve bij de RvB. Lekker bekkie heeft ie!!!!
Mooi beest! Ik was vroeger bang van een husky bij ons in de buurt. die had 2 verschillende kleuren ogen, vond het doodeng.