Ik pin altijd aan het begin van de maand 450 euro voor de boodschappen. Dat doe ik bij het pinapparaat in de supermarkt. Dus eergister ook gedaan. Boodschappen gedaan de kar inladen en betalen. Ik betaald met 2 briefjes van 50 euro moest iets van 73 euro betalen. Zoon zit later nog met de portemonnee in handen pak hem af omdat hij het kleingeld ritsje open doet. Verder niets meer gekocht. Dus de portemonnee niet open gehad. Wil ik gister morgen weg. Dacht zal nog even het geld in de envelop doen. Heb ik nog maar 200 euro. Dus 150 euro WEG. Ik heb direct mijn moeder gebeld, want daar was ik eergister de hele dag. Nee niets gevonden. Dus toen de winkel maar gebeld of ze 3 briefjes van 50 euro hadden gevonden. Nee ook niets gevonden. En ik heb de bank gebeld of het kan dat ik minder heb gekregen dat dat ik heb ingetoetst. Dat kan volgens haar wel gebeuren. Dus ze gaat er achter aan en binnen nu en 2 weken hoor ik er meer over. Maar wat baal ik van me zelf. Ben er altijd zo correct mee.
oh jasses! Ik zou daar ook 'ziek' van zijn.. hoop dat ze nog boven water komen! ik heb het trouwens nog nooit gehoord dat een pinautomaat te weinig geeft..
oh wat vervelend voor je zeg! En zeker omdat je niet weet waar het precies is misgegaan. Het kan inderdaad de geldautomaat zijn en ik hoop voor je dat dat ook zo is, want als het goed is kunnen ze dat nagaan en kan je je geld terugkrijgen. Ik duim voor je!
Ik ben een keer gebeld door de bank dat ze een verschil hadden in de kas van de geldautomaat en of ik mijn geld wel had ontvangen. Het kan dus inderdaad gebeuren! Hopen dat dat het was, echt balen!
Kan wel eens gebeuren dat ze de briefjes van 50 in de la van 100 doen zeg maar. Ook wel eens andersom trouwens en dan gaan mensen niet de bank bellen, maar hun familie en vrienden
oh wat vervelend!! controleer je nooit of je genoeg gekregen hebt? Hoop echt dat het een fout is van de bank, is wel een hele hoop geld!!
daarom tel ik altijd mijn geld als het uit de automaat komt, mijn moeder heeft het namelijk ook wel eens gehad dat ze te weinig uit de automaat had ik hoop dat het geld snel boven water komt
Hahahahaha. Maar idd, als ze de bakken niet goed terug in de lades hebben gedaan kan je dit probleem krijgen. Ze zouden dan wel meer reacties van mensen moeten gaan krijgen denk ik zo...
in Egypte waren we eens op vakantie, mijn zus heeft 3 keer 100 euro gepind, was wel afgeschreven maar heeft ze nooit gekregen. ik controleer het altijd wel even. Jammer dat je 2 weken moet wachten, het is best een hoop geld.
he bah das balenz eker zon bedrag! als ik geld pin kijk ik het ook altijd na.. hoop voor je dat het idd fout van de automaat is en je het terugkrijgt.. maar kan het neit gebeurd zijn toen je zoontje met zijn handjes in de portomonnee zat dat hoop ik natuurlijk niet voor je want dat zou extra zuur zijn!
Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat het is gevonden door iemand in de supermarkt, en dat die persoon helemaal niets heeft gezegd, maar het gewoon heeft meegenomen.. Dat het er uit is gevallen toen je zoontje met je portemonnee speelde? Ze zijn soms zooo snel, die kleintjes..
Oh! ik word plaatsvervangend misselijk van het idee! ik heb het zelf nog niet voor gehad dat ik te weinig kreeg bij het pinautomaat. Hopelijk loopt het positief af voor je.
Normaal wel, maar moest deze keer snel zijn. Het liep al allemaal tegen. Wel heb ik het geld recht gelegd en nog gedacht in een vlaag van 'goh wat een dunne stapel' maar gewoon verder gegaan.
Gister in bed ben ik alles weer bij lang gegaan. Maar als Bram er 3 briefjes van 50 euro uit zou halen en op de grond had laten vallen, zou ik dat toch gemerkt moeten hebben. Het was niet druk bij de kassa's. Hooguit 5 mensen.
Zou wel kunnen toch. Jij doet je boodschappen in je tas de kleine net op dat moment gooit perongeluk dat geld weg. Niks verbaast mij meer met kleine kinderen in de super markt Zou wel in jou geval je portomone niet meer aan je kindje geven. Dan weet je zeker dat hij het niet gedaan kan hebben. Succes in elk geval.
oh wat irritant! Wat is er van je rekening afgeschreven? ik heb het ook wel eens gehad maar toen was niet het hele bedrag van mijn rekening afgeschreven.
Wat vervelend!!!! Dan denk je er ook steeds aan van hoe kan dit!!! Alles 100 x nagaan.......... irritant!!! Heb je al via internetbankieren gekeken wat er afgeschreven is??
Toch even nakijken of het hele bedrag ook effectief van je rekening is gegaan. Hier gebeurt het ook wel eens dat ik minder krijg dan wat ik intoets maar dat is dan omdat de automaat leeg is. De eerst keer dat ik dat voorhad dacht ik ook van heh wat is dat nu en ben ik gelijk mijn rekening gaan nakijken toen ik thuiskwam. Er was toen enkel af wat ik had gekregen.