hey allemaal heb een vraagje over de zwanger banner , hoe kan het dat de ene banner aangeeft dat ik 4 weken zwanger ben en de andere zegt 3 weken en 6 dagen is maar een dag maar toch alvast bedankt
Als je een banner heb van een site uit engeland ofzo moet je de tijd zone aanpassen. Deze moet staan op +1 uur, anders loop je idd een dag achter.
Ik had het vorige week ook. De ene dag was ik 22 weken zwanger, de volgende dag 21 weken en 5 dagen en de dag daarna 22 weken en 1 dag... Geen idee hoe dat komt...
Denk dat de ene banner de "uitgerekende dag" meerekend als hele dag.... en de andere telt af tot deze dag...... Tja tis maar net hoe je het bekijkt.... of je nu bijvoorbeeld op 10 oktober om 00.01 uur bevalt... of 10 oktober om 23.59 uur
Bij mij was het toch echt deze banner die ik nu heb... Ik denk dat het aan de Bump and beyond site heeft gelegen...
herken het. Bij meerdere sites klopte het niet. Ik heb een dag later dan mijn uitrekendatum gedaan. Dan klopt het wel. Ik had zelfs ingesteld van die extra tijdzone maar dat aakte voor mij niet uit dat bleef hij niet kloppen. Gewoon een dag meer rekenen en dan klopt ie.