18 weken zwanger en duizelig..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Daan22, May 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan22

Daan22 Bekend lid

May 12, 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 18 weken zwanger en stond vanmorgen duizelig op, werd er zelfs beroerd van, iemand anders dit ook gehad?
    Las op internet dat het te maken kan hebben met dat de baby aan het groeien is en je lichaam meer zuurstof nodig heeft? Dat hoop ik dan maar, en anders bel ik morgen de vk wel even als het aanhoud

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi,
    je lijf werkt momenteel erg hard, en er wordt veel meer bloed door je lijf gepompt. Ook klopt je hart iets sneller.
    Je ijzergehalte zou ook nog aan de lage kant kunnen zijn.

Als het aanhoudt, dan zou ik inderdaad even contact opnemen met de verloskundige. Liever een keer te veel als te weinig.

Succes!

3. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

Feb 21, 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Als het goed is is je bloeddruk nu een stuk lager. Ik weet niet of ze het bij jou elke keer meten?
    Echt geweldig voor de baby een lagere bloeddruk, maar je kan er zo duizelig van worden, vooral met snel opstaan. Wat helpt is af en toe een dropje nemen of een kopje bouillon.

Het kan ook zijn dat je wat meer ijzer nodig hebt nu, slik je een zwangerschapsmulti waar dit in zit? Zelf neem ik gravitamon :)

4. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Laat idd je ijzer en bloeddruk even controleren. En bij opstaan eerst rechtop zitten en dan pas uit bed.

5. Daan22

Daan22 Bekend lid

May 12, 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips, ik slik wel wat voor ijzer maar zou natuurlijk ook nog laag kunnen zijn, dacht eerst te lage suiker dus had al ranja en chocolade gehad, ben nu op mijn werk, maar voel ik me na vandaag nog zo ga ik even langs de verloskundige, dit is ook de eerste keer dat ik me zo voel, dus schrok wel even...

Share This Page