En zou het niet erg vinden als ik een keertje langskom met vriendlief om hem even te bekijken?? Ik denk dat wij willen gaan voor die duowagen maar heb m nog nergens in een showroom of babyzaak in het echt gezien! kan m alleen op internet vinden en ik zou graag ff rijden ermee en m in en uitklappen enzo. Ook zou ik graag willen kijken of onze quinny dreami wagenbak erop past, aangezien deze op de maxi cosi adapters zou moeten kunnen! Of weet misschien iemand hem te vinden in een winkel in de kop van noord holland? (liefst den helder tot alkmaar ong) Proberen waard he!
ik weet dat hij bij babyplanet te bestellen is en die hebben ook winkels. misschien even met hun bellen in de buurt voordat je heengaat en vragen of ze hem hebben staan. Alleen volgens mij zit hij niet echt in de buurt. verder heb je nog duowagens.nl en die hebben een showroom in Best, ook niet echt in de buurt volgens mij. Verder woon ik zelf in Assen en mag je gerust langskomen, maar is niet echt in de buurt he, hahaha.
Ik dacht, maar weet niet zeker, dat babypark hem heeft. Dat zit in Zaanstad. Misschien kun je die eens bellen of ze hem hebben...
babyplanet heeft een dichtstbijzijnde zaak in sneek maar das nog wel een uur rijden.. en de rest is idd NOG verder weg dat is t moeilijk ervan! Er zitten al zo weinig babyzaken in de kop van noord holland en als er dan eentje zit heeft die m niet! @anita: ik zal het eens vragen! ben daar al eens geweest en dat is wel te doen voor een keertje kijken.. wel ook een uur rijden maar dat is dan zo maar op de website hebben ze m sowieso niet helaas