meiden wat zullen jullie doen. onze oudste loopt mee met de 4 daagse. de jongste 2 zitten in de buggy en "lopen"gezellig mee. nu is sinds vanmiddag de kleinste ( 2) hangerig en heeft wat koorts. niet schrikbarend maar 38.8. hij is verkouden, hangerig had geen zin in brood maar zit nu wel aan een stukje overgebleven taart ( het is een mannetje) maar nu twijfel ik met vanavond. wel of niet gaan. het is maar 2,5 km en met een uurtje zijn we klaar. dus hop in de kar, lekker jasje en evt dun dekentje mee of thuisblijven? ik weet dat ze met koorts niet binnen hoeven te blijven hoor maar ja... je gevoel. ik kan verder niemand inschakelen. mn man is pas laat vanavond, mn moeder moet ook toevallig werken en verder geen buurvrouw ofzo die op kan passen. plus daarbij zijn de andere 2 zwaar teleurgesteld als we niet gaan is het heel erg slecht om het manneke mee te nemen
Een uurtje zou ik wel doen; even een frisse neus halen; al het andere op de planning verder niet; zodat hij kan 'hangen' en opknappen.
als je met 1,5 uur weer terug bent zal ik het er wel op wagen de rest van de dag lekker rustig aan en morgen ook
In ieder geval proberen denk ik, ja Anders kun je alsnog gaan toch? Wel jammer van het 4-daagse idee, maar het is dan niet anders.
Ik zou wel gaan. Frisse lucht is juist goed als je verkouden bent. Wel lekker dekentje meenemen inderdaad.
het ging super. hij heeft heerlijk in de wagen gezeten. geen kik gelaten. nog een raketje op die ze onderweg kregen. hij was minder warm toen we terug kwamen. wel erg moe maar meteen naar bed en hij slaapt nu lekker. bedankt voor het meedenken