Vriendin zoent met ander meisje..

Discussion in 'De lounge' started by Fruitmoes, Apr 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

Jun 22, 2009
    847
    1
    18
    Een goede vriendin van mij heeft een jaar geleden voor het eerst een vriendje gekregen, waar ze nu nog mee is. Ze was er eerst helemaal niet zo serieus over, maar ze vindt hem blijkbaar toch wel heel leuk. Anyway, rond die tijd hadden we ook ons 'vrijgezellenfeestje' en opeens stond mijn vriendin zo uit het niets met mijn schoonzusje te zoenen. Ik stond daar echt van te kijken, want had het echt niet verwacht! Dat bleek dus gewoon 'voor de lol' te zijn. Ik was er eerst een beetje boos over, ook omdat ik mijn schoonzusje niet zo heel erg aardig vind. Anyway, ik heb haar dus gevraagd of haar vriendje dat niet erg vond: 'nee, dat vond hij niet erg, had hij zelf gezegd dat ze dat maar moest doen.' Ik zei toen: ' dat zegt hij ja, maar als hij het hoort, vindt hij het echt zo leuk niet meer, je kan het misschien niet vertellen.' Dat heeft ze dus wel gedaan.
    Nu heb ik een hele tijd niks van haar gehoord. Was ik een beetje beledigd over, vond ik niet leuk. Ook omdat ze weet dat we een kindje hadden gekregen en vraag daar dan eens naar, vond ik. Maar nu hoorde ik vandaag de reden van haar: haar vriendje gaf mij de schuld dat zij met mijn schoonzusje had lopen zoenen, dus had hij liever niet dat ze nog met mij praatte!
    Ze vertelt hem liever niet de complete waarheid, omdat hij het dan misschien uit maakt.
    Ik heb geen idee of ik hier nou boos om moet worden, maar ik weet wel dat ik het niet leuk vind als ik steeds achter haar aan moet bellen.
    Maar toch, mijn oren klapperden vanochtend dus al in alle vroegte.

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ze had eerst even 3x na moeten denken voor ze zoiets deed..
    En ik krijg de indruk dat ze jou de schuld heeft gegeven van het gene wat ze gedaan heeft..( is misschien niet zo ) Maar zou haar toch even uitleggen hoe jij je voelt

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje zeg en dan krijg jij de schuld ook
    waar gaat dit over zij heeft dit gedaan en niet jij
    jammer dat ze dan ook niet eens wat van der eigen laat horen
    misschien erg hard maar nu weet je wel hoe jullie vriendschap in elkaar steekt en waar je aan toe bent
    succes lieffie

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kennelijk is jou vriendin niet zo volwassen als jij van haar verwacht had..
    Jammer dat het zo moet gaan, maar als zij jou in haar verhaal naar haar vriend toe de schuld geeft is ze je vriendschap ook niet waard.

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hadden ze niet een beetje teveel op ????

een vriendin van mij heeft dit ook eens gehad met een huis feestje, zij geen potje maar een andere vriendin wel en pats boem langen ze te tongen voor iedereen.. ( iedereen kijken of ontwijken :$:$:$:$ ) maar die hadden teveel op en waren vast een beetje uuu hitsig erdoor geworden

dat heb je wel eens met vrouwen hahah.

maar ja je hebt iedergeval duidelijk gemaakt dat je het niet leuk vind en daar gaat het om en wat de rest doet moeten ze maar zelf weten heb ik zoiets.. hou het alleen netjes zou ik zo zeggen

6. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    fijne vriendin. ik krijg de indruk dat ze de waarheid een ietsje verdraaid heeft. zodat zij en mooier en jij slechter op staat. voortaan maar niet meer mee bemoeien dus.

7. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ow daar was ik meteen helemaal klaar mee geweest.
    Ik hou er niet van als mensen hun fouten in andersmans schoenen schuiven, en helemaal niet als t mijn schoenen zijn.

Blijkbaar is jullie vriendschap haar niet zoveel waard als dat het voor jou is. Als een vriendin van mij dit mij zou flikken dan was het voor mij ook meteen einde verhaal en ga ik me daar verder niet druk om maken, zo iemand is mijn vriendschap niet waard dan.

Maar dat is mijn mening.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat een puberverhaal zeg! Hoe oud is deze dame in kwestie?

9. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    was ook mijn eerste reactie maar denk laat ik me vandaag wat inhouden ;)

10. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    tssss wat een vriendin zeg!

lekker links laten liggen!

hoe oud is ze?????????????????

11. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

Jun 22, 2009
    847
    1
    18
    Ja, dat dacht ik zelf ook terwijl ik het typte. Dame in kwestie is 22 jaar. Zelf ben ik helemaal niet zo. Maar goed, ik weet wat ik aan haar heb, dat is zeker niet veel, maar ik kan wel vreselijk met haar lachen. Vaak heb ik zoiets van: ze zoekt het maar uit!, maar dan als er weer wat gebeurt, grijp ik alweer gauw naar de telefoon van: dit moet ik haar vertellen!
    Maar goed, ik ga er maar van uit dat het haar eerste vriendje is en dat ze hoteldebotel is, al laat ze dat dus echt niet merken.
    Wat ik gewoon niet leuk vind, is dat ze niet de waarheid vertelt en dat ik dan de boeman ben, terwijl de jongen in kwestie mij niet eens kent en ik zelf zoiets nooit zou doen!
    Ach ja.... kalverliefde...

12. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    Maar heb jij dan haar tong in de mond van je schoonzus geduwd? Hoezo kan jij hier de schuld van krijgen dan? Zij gaat iemand anders staan aflebberen, jij niet.
    Beetje kinderachtig van die vriend, als zijn vriendin met een ander zoent moet hij boos op haar worden, niet op een ander! En die vriendin klinkt een beetje als een muts!

13. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    JA dat was mijn reactie dus ook.
    HOE kan het nou jou schuld zijn als zij ineens staat te bekke met n ander!?!
    Heb jij ze soms allebij bij het haar erbij gesleurt in die koppies tegen elkaar gedrukt en gezegd: "EN NOU TONGEUH!!!" ;)
    Sorry hoor maar het is zo wel ERG makkelijk "opgelost" dit akkefietje.
    En de volgende keer dat ze weer n meid pakt, wie is er dan weer de boeman?
    Snap die jongen niet hoor...
    Maar als dit mijn vriendin was dan had ik nu een vriendin minder!
    Geef dan op zn minst degene met wie je staat te kussen de schuld (al is t ook met kussen; 2 kussen 2 schuld :D...), en niet iemand die er toevallig ook was (nouja misschien niet zo toevallig maar je snapt 'm wel)

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    wat n pubergedrag... en als zij het nodig vind jou de schuld te geven ziet ze jou niet echt als een goede vriendin dus lekker laten stikken met haar tienerstreken

15. susy26

susy26 Niet meer actief

idd, pubergedrag! Laat ze t lekker zelf uitzoeken! is gewoon zielig hoe zij doet. Moet je niet pikken hoor! terwijl jij goed wilt doen!

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Zucht... ik word zo moe van die vrouwen/vriendinnen die het nodig vinden om hun tong bij elkaar achter in de strot te duwen en er dan het liefst ook nog mee op de foto gaan. Vooral niet te normaal doen.... Tegenwoordig is het allemaal zo INTRESTING om te doen... Want Nicolle Richy en Paris Hilton doen het immers ook.

Doe wat nuttigs met je leven denk ik dan.

De homo, lesbi of bisexuele medemens uitgesloten. Want die doen dit wel omdat ze iets voor iemand voelen natuurlijk.

Kan alleen niet tegen die aandachtstrekkerige types.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Sorry maar als ze jou zo behandeld is ze jullie vriendschap niet waard. Lekker in haar sop gaar laten koken. Als het een echte vriendin is, dan gaat ze je zeker missen en zal ze er waarschijnlijk toch voor kiezen om de hele waarheid te vertellen. En als je een relatie hebt gebaseerd op leugens dan gaat dat vast geen jaren meer goed.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

precies wat een onzin zeg! Maar heeft die vriendin wel de waarheid verteld aan haar vriend of heeft ze maar een veraal opgehangen wardoor hij echt denkt dat jij de schuldige zou zijn? in idergeval ik zou helemal klaar zijn met zo'n vriendin. want een vriendin flinkt dit niet vind ik.

19. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hoezo kinderachtig;)
    Ik zou me even gaan afvragen in hoeverre dit een 'vriend' van je mag zijn.. Ik vind dit streken die je absoluut niet bij je vriendin(nen) flikt..

20. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,450
    1,847
    113
    Hmmmm, probeer er me een voorstelling van te maken hoe iemand schuldig kan zijn aan het gezoen van 2 andere meiden..............................................................Nope, lukt niet:( Tenzij je daar met een tazer naast hebt gestaan, mss dat ze zich dan enigszins gedwongen voelden?

Wat een onzin zeg.....Een reteslap excuus om geen contact meer op te hoeven bouwen met jou. Mss is ze pissig omdat je niet meedeed aan haar lolletje;)

Share This Page