Hoorde vanmiddag dit nummer op de radio,en moest toen al even goed slikken en mijn tranen tegen houden, en net even de clip gezien http://m.youtube.com/watch?v=-2U0Ivkn2Ds Wat een mooi nummer, laatste nummer die mij zo raakte was van Krezip met sweet goodbyes. Wat is voor jou een mooi nummer? mag ook een nummer zijn waar je kei hard op mee zit te bléren
The Beatles - Let It Be Lyrics - YouTube With You -Matt Simons (Audio Only) - YouTube Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water (with lyrics) - YouTube
Het meest recente nummer was helaas: Take your time girl het is eigenlijk gewoon te bedacht etc maar ik kan het er echt niet bij droog houden.
hm heb er meerdere. Krezip met sweet goodbyes vind ik ook heel mooi i.d. Heb bijzondere herinneringen aan John Bon Jovi met If you were in my arms tonight en nog wel meer hoor Under de brige van de Red hot Chillie peppers is er ook zo-een.. Tears in Heaven van Eric Clapton zullen er wel meer hebben vermoed ik. Maar staat bij mij garant voor tranen.. En Ik weet niet meer van wie en ook niet meer precies de titel maar I will take a bullit for you is een van de balangrijkste zinnen erin. Herman van veen met; Ik houd van jou pff er zijn er zo veel.. bovenstaande brengen me aan het huilen.. Vrolijk wordt ik van ook heel veel nummers die ik nu even niet kan bedenken
Ik vind erg mooi: The River - Bruce Springsteen Heart of gold - Neal Young Have I told you lately - Van Morrison Een heerlijk nummer om keihard mee te blèren in de auto: Like the way I do - Melissa Etheridge
Prachtig!!! Annie's Song van John Denver maar gezongen door Placido Domingo. En ik krijg altijd kippenvel van Intro - The XX
Deze heb ik al de hele dag in mijn hoofd, met in gedachte Misha. Er zijn nog andere liedjes; Staind met Epiphany Queensryche met Silent Lucidity
Dit is idd een prachtig lied! Wat ik mooie nr's vind: David Cook, permanent David Cook - Permanent Lyrics - YouTube Brain Buckley band, i am human BRIAN BUCKLEY BAND -- I AM HUMAN (Featuring Jared and Genevieve Padalecki) - OFFICIAL VIDEO - YouTube James blunt, goodbye my lover James Blunt - Goodbye My Lover [OFFICIAL VIDEO] - YouTube Ed Sheeran, The A team Ed Sheeran - The A Team [Official Music Video] - YouTube
grote mee zing nummers Allanis Morrissete- Ironic Spice girls- wannabe Backstreet boys- i want it that way En ik betrapte me laatst op dat ik me zat te zingen met http://m.youtube.com/watch?v=jRx5PrAlUdY Shame on me
Buiten het feit dat het inderdaad een mooi nummer is, ik krijg er ook een vakantie gevoel bij. Heerlijk in frankrijk aan mijn baquete en franse croissants en franse wijn(en