Hoi, misschien weten jullie wat dit is? Ben net gebeld door een raar nummer. heb niet opgenomen want ik houd niet van rare nummers Maargoed...heb het nummer gegoogled maar kom het nergens tegen. Weet ook niet vanaf welk land dit nummer komt...ik ken het kengetal niet??? Heeft iemand hier een idee? Wat dit is? Ik ben bang voor van die oplichters die je gegevens willen hebben...herkent iemand zo'n soort nummer en weet of dit ergens in een politiebericht is verschenen of zou het toch een foutje op de telefoon zijn en een gewoon nummer blijken te zijn? Ga dus mooi niet terugbellen... Dit is het nummer: 0006 8949 6000 Heeeeeeeeel vaag
Goed dat je niet opgenomen hebt, want het lijkt me vrijwel zeker dat het hier om van die oplichters gaat. Ik word af en toe ook op die manier gebeld, verschillende rare nummers. Het zijn vaak gewoon computers die random mensen bellen en hopen dat iemand opneemt.
Volgensmij is dat vanuit India. Ze vragen dan of je een windows computer hebt. Als je zegt dat je een apple hebt dan kunnen ze er niets mee en hangen ze op.
soms kan het ook iets anders zijn, als ik met onze vaste telefoon het mobiele nummer van mijn vriendin bel zeg ze dat er een vreemd nummer in beeld komt bij haar. en ik ben echt geen oplichter of zo hoor.. hoe het kan geen idee , mijn man belt mij ook weleens en drukt op de mijn naam en krijgt dan ineens een vreemde aan de lijn. terwijl er staat dat hij mijn nummer belt.. soms hele gek met die telefoon nummers. zelf ook weleens gehad belde mijn vader kreeg ik een vreemde man aan de lijn.. geen idee hoor maar kan ook een fout met het nummers of zo zijn dus..
India??? Das niet echt om de hoek he ; ) Waar kan ik dat vinden die kengetallen? Is er een lijst ofzo? Heb namelijk tijdje geleden een viezerik aan de lijn gehad die me allemaal rare vragen stelde dus als ik het nummer niet herken neem ik bijna nooit op tenzij ik weet dat ik een telefoon verwacht van kraazorg/verloskundige/ziekenhuis etc...
het enigste nummer wat in de buurt komt begint met : 00689 en dat is Frans-polynesisch volgens het web...maar er staat bij mij nog steeds een extra nul voor...
Afspeelpagina / Vara Kassa Wij zijn zelf gebeld door het nummer wat jij noemt en die belden over bovenstaande.
hier ook wel eens gebeld door rare nummers maar dan vaak het land eronder gemeld heel gek ik heb uiteraard niet opgenomen maar wel gek inderdaad
Bedankt voor de link!! Heb zin om een luchthoorn aan te schaffen en zodra er weer wat raars belt ff die hoorn af laten gaan... Oeps! Was het net mijn moeder met een nieuw nummer!!! ; p